Gå til innhold

Noen som har gått bachelor i drift av nettverk og datasystemer ved HiG?

voidDraw()

Anbefalte innlegg

Hei!

Går for tiden på 1 året dataingeniør, men tror egentlig jeg har havnet på feil sted. Slik jeg føler det, og slik emneplanen så er det for lite spesialisering, og hele utdannelsen blir for generell. Det er nok litt for mye matte for min del også. Matematikk 1 blir nok også litt for tøft for meg. Ønsker derfor å bytte til noe driftsrettet.

Har tittet en god stund på HiG sitt tilbud på studiet "bachelor i drift av nettverk og datasystemer" og jeg synes dette tilbudet ser veldig bra ut.

Så. Noen her som har gått dette studiet som kan fortelle meg litt om hvordan studietiden var? Gjerne faglig og sosialt sett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i nettopp samme situasjon, bortsett fra at jeg går 1. året på Informasjonsteknologi på HiO. Jeg kan se at denne utdannelsen skaper en god grunnmur for alt som er av informatikk, men jeg er også mer gira på å gå en linje som er mer peilet inn på noe jeg liker.

Ut ifra emneplanen til Informasjonsteknologi så er det bare ett fag som går spesifikt på Systemadministrasjon og nettverk. Så, om noen fra HiG har gode erfaringer så del gjerne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...