Gå til innhold

Frosk på badet?!

ShyGuy89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg takler ikke slike ting, så å bære en ut der i fra var uaktuelt. Jeg sprayet den full av deodorant i håp om at det skulle ta livet av den, noe det ikke gjorde så han hoppet rundt her som en galning,har stengt av døra nå og tørr ikke gå inn igjen. Noen skadedyr forening det går ann å ringe?

Lenke til kommentar

Jeg takler ikke slike ting, så å bære en ut der i fra var uaktuelt. Jeg sprayet den full av deodorant i håp om at det skulle ta livet av den, noe det ikke gjorde så han hoppet rundt her som en galning,har stengt av døra nå og tørr ikke gå inn igjen. Noen skadedyr forening det går ann å ringe?

Er du seriøs? Du har nick som inneholder både guy og 89 og klarer ikke hive ut en frosk?

Da bør du manne deg opp en litte pitte granne og se å enten kverk den og hiv den i restavfallet, eller slipp den ut så den kan skremme vannet av andre ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

det blir nok uaktuelt.. takler ikke slike ting.. finnes det ingen firma eller noe som driver med dette? om noen her fra fredrikstad vil tjene seg kjappe 500kr så si i fra.. jeg vet ikke hvor stort dette hullet er så kan være mange for den del, men burde ikke ta lang tid.

Lenke til kommentar

... For at et firma skal ta på seg noe slikt skal det være snakk om et farlig dyr, feks giftig slange/skorpion etc, eller store mengder skadedyr ála mus/maur etc. + det vil nok være ganske dyrt.

Ville heller satset på en hvilken som helst bekjent kompis/venninne. Hadde noen jeg kjenner ringt meg om samme sak hadde jeg ledd så kraftig på veien bort at jeg sannsynligvis hadde krasjet. Det er en frosk, ikke en boa.

Når den eventuelt er fjernet, sjekk om du har noen sprekker den kan ha smøget seg inn gjennom, spesielt mus kommer seg inn over alt.

Men altså, ta nå en vaskebøtte eller noe som helst, en håndduk for den saks skyld, du trenger ikke røre den engang for å bli kvitt den ^^

Lenke til kommentar

Jævla dust.

• Liker 9
Lenke til kommentar

det blir nok uaktuelt.. takler ikke slike ting.. finnes det ingen firma eller noe som driver med dette? om noen her fra fredrikstad vil tjene seg kjappe 500kr så si i fra.. jeg vet ikke hvor stort dette hullet er så kan være mange for den del, men burde ikke ta lang tid.

Du vil tilkalle et firma for å få ut en frosk? Jeg kan sikkert stikke innom og bære den ut for deg for 500kr. Stakkars frosk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...