Bodø/Glimt Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Ville vært morro om serien med Saul avsluttet med at Walter kom inn døra utti en sen sesong. Endret 28. november 2013 av Camorra Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Spoiler alert i trådtittelen... -_- Bare som en liten obs-obs. Endret 28. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Selv om det er folka bak BB er jeg skeptisk til spin off. Blir jo aldri bra! Og jeg ser ikke for meg at Saul bærer en serie alene. Men så er vel jeg en av få også som aldri egentlig likte Saul noe særlig. Morsom men slitsom karakter som jeg slet med å få til å passe inn. :/ ville så gjerne like han men han irriterte meg så ofte. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Likte ikke Saul helt i starten, tengte "heh, skulle ikke dette være en serriøs serie?", men etterhvert ser jeg han passer godt inn og jeg liker karakteren, spessielt at han har skuffen full av telefoner PS: Angåender Mr. White, det er jo ikke sikkert han er dø, det eneste vi ser er at han legger seg ned på gulvet på slutten. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg velger i hvertfall å tolke det som at han døde av skuddskaden. Om han han ikke gjorde det, så døde han nok like etter av kreften. Jeg går forresten ut i fra at du ikke var ironisk, da skriftlig ironi kan være veldig vanskelig å oppdage. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 ikke ironisk nei Jeg går også ut i fra at han døde, men det kan man ikke være sikker på. Dog hørte jeg en oppløsning av skriptet på youtube hvor det beskrives at han ligger "livløs", så da er han vel død ihht skriptet, selv om episoden ikke gjør det helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå