Gå til innhold

Hvilken bil er raskest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tesla blodtrimmet virker utrolig rask, men tror Bugattien er hakket raskere, men den sitter elendig på veien når du trimmer den i forhold til Teslaen som sitter støpt. Eneste negativet med Teslaen er selvfølgelig lyden. Liker å kjøre rundt i Cheetahen, synes den ser best ut og med driftekoden så er den ganske gøy å kjøre med.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fulført storymoden, så har ikke fått testet alle bilene enda. Men en bil jeg altid stjeler hvis jeg ser den er Feltzeren. Den sitter utrolig godt på veien og kan kjøre skamfort med den! Jeg synest Coilen hadde god aks, men dårlig toppfart. Har ikke forsøkt å trimmet noen biler enda, men regner med at det kan fikse litt på ytelsene.

Lenke til kommentar

Interessant dette med biler. Det som er vintig er rask akselerasjon og gode bremser samt god handling. Hjelper ikke med høy toppfart om bilen har bremsereffekt som en full-lasta trailer.

Har trimma en del biler, men lurer på om noen biler egentlig er bedre vanilla ... Finnes det en bil med gode bremser og bra aks? Er jo det som gjelder når man skal slippe unna i oppdrag.

Skal man kjøre styggfort og det er mye bakker opp og ned synes jeg til tider nosecam på bilen funker best. Med kamera bak bilen er det ikke alltid man ser skikkelig foran når man veksler mellom mye bratte bakker i byen

Lenke til kommentar

Whaaat, lyden på Volticen er jo det beste med bilen, og det sier litt, for både farta og handlinga på den er skamkoselige de også.

Ellers er jeg veldig glad i å plukke opp Comet'er. Ikke fordi de kjører kjappest i rett linje fra A til B, men fordi de er så vanvittig morsomme å svi gummi med. Ganske sikker på at de ville vært bilene med best aksellerasjon hadde det ikke vært for det heller tvilsomme veigrepet de har.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...