Jolo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Tittelen sier sitt, hvilken bil er den raskeste i GTA V? Endret 22. september 2013 av Smalltimer Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Infernusen går styggfort iallefall Den raskeste jeg har kjørt til nå, men hakke kjørt alle enda.. Har sett en Koeniggsegg lignende bil, som jeg MÅ prøve Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 I følge stats skal Adder være raskest, altså Bugatti Veyron etterligningen. Personlig synes jeg Coil Voltic er den klart raskeste, og har best handling av alle bilene i spillet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er noe feil med den volt bilen.. Altfor miljøvennlig Og for lite lyd Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tesla blodtrimmet virker utrolig rask, men tror Bugattien er hakket raskere, men den sitter elendig på veien når du trimmer den i forhold til Teslaen som sitter støpt. Eneste negativet med Teslaen er selvfølgelig lyden. Liker å kjøre rundt i Cheetahen, synes den ser best ut og med driftekoden så er den ganske gøy å kjøre med. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 går jo ikke an å kjøre fort i gta v... :@ verden blir jo borte 1 Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Jeg har ikke fulført storymoden, så har ikke fått testet alle bilene enda. Men en bil jeg altid stjeler hvis jeg ser den er Feltzeren. Den sitter utrolig godt på veien og kan kjøre skamfort med den! Jeg synest Coilen hadde god aks, men dårlig toppfart. Har ikke forsøkt å trimmet noen biler enda, men regner med at det kan fikse litt på ytelsene. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Interessant dette med biler. Det som er vintig er rask akselerasjon og gode bremser samt god handling. Hjelper ikke med høy toppfart om bilen har bremsereffekt som en full-lasta trailer. Har trimma en del biler, men lurer på om noen biler egentlig er bedre vanilla ... Finnes det en bil med gode bremser og bra aks? Er jo det som gjelder når man skal slippe unna i oppdrag. Skal man kjøre styggfort og det er mye bakker opp og ned synes jeg til tider nosecam på bilen funker best. Med kamera bak bilen er det ikke alltid man ser skikkelig foran når man veksler mellom mye bratte bakker i byen Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Whaaat, lyden på Volticen er jo det beste med bilen, og det sier litt, for både farta og handlinga på den er skamkoselige de også. Ellers er jeg veldig glad i å plukke opp Comet'er. Ikke fordi de kjører kjappest i rett linje fra A til B, men fordi de er så vanvittig morsomme å svi gummi med. Ganske sikker på at de ville vært bilene med best aksellerasjon hadde det ikke vært for det heller tvilsomme veigrepet de har. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 For meg er det alltid Coil som blir tatt. Makan til kjøreglede skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er enig i at Coilen er gøyest å kjøre. Selv kjøpte jeg en Entity, som jeg har tunet. Tror kansje jeg må invistere i en Coil også. Penger er jo ikke noe problem lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå