WhiteT Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Du sa jo til henne at du hadde for sterke følelser for henne til å kun ville ha henne som venn. Og du sier jo her i tråden at du finner et vennskap med henne problematisk. Så hvorfor er det nå plutselig galt at hun ikke er interessert i et vennskap allikevel? Hun skjønner vel at det er vanskelig for deg å bare være venner, og trekker seg derfor bort for å gi deg rom. Uansett hva jeg gjør så blir det jo til det verre, så vanskelig å si hva jeg burde gjøre fremover. Får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Tapt har jeg jo uansett.. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvis du med "tapt" mener "ikke får det som du vil", så har du rett. Siden du tydeligvis har problemer med å forholde deg til henne vil det kunne bli lettere for deg hvis hun rett og slett holder seg unna (og du holder deg unna henne). Kanskje bare for en periode, kanskje for alltid. Det er det du selv som kjenner best på. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
WhiteT Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Hvis du med "tapt" mener "ikke får det som du vil", så har du rett. Siden du tydeligvis har problemer med å forholde deg til henne vil det kunne bli lettere for deg hvis hun rett og slett holder seg unna (og du holder deg unna henne). Kanskje bare for en periode, kanskje for alltid. Det er det du selv som kjenner best på. Lykke til uansett. Takk for det Men med "tapt" mener jeg vel egentlig at jeg gir opp, og dersom det er ment to be, så skjer det. Men jeg orker ikke å bruke mer energi på dette her, selv om jeg gjerne skulle sett at det gikk min vei for en gangs skyld. Lenke til kommentar
WhiteT Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Fant ut i dag at hun har vært på date med en annen samtidig som vi har datet. Så for min del er dette ganske dårlige nyheter Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fant ut i dag at hun har vært på date med en annen samtidig som vi har datet. Så for min del er dette ganske dårlige nyheter And then? Er lov å date flere Uansett burde du komme deg videre i stedet for å sitte og vente på noe som ikke kommer til å skje. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Å date flere er ikke bare lov, det er fornutig. Da slipper man å sitte med alle eggene i en kurv, eller å satse alle pengene på en hest hvis den analogien faller mer i smak. Finner man tonen bedre med en av datingpartnerne enn de andre, kan man så velge å fokusere mer eksklusivt på det en periode for å se om det kan bli til noe. Blir det det så er det flott, hvis ikke så er det jo bare å begi seg ut på datingmarkedet igjen. Lenke til kommentar
WhiteT Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering her, så får dere gi deres mening etter det.. På fredag som var, var jeg sammen med en kompis og ei venninne ute på byen i den byen hun jeg datet med bor i. Vi gikk oppover en lang gågate og plutselig går jeg forbi venninnen til hun jeg datet. Fra dette øyeblikket tok det hele 2-3 minutter før jeg fikk melding på facebook fra hun jeg datet. Hun lurte på hvordan det stod til osv. Litt sånn standard egentlig.. Så plutselig spør hun: Er du ikke ute i kveld altså? Svarte så sant som jeg kunne at: jo det var jeg, og lurte på om ikke hun var ute?.. Hun svarte med at nei, hun ville ha en rolig kveld hjemme og skulle kanskje ut på lørdagen. Etter dette hørte jeg ikke noe mer fra hun den kvelden. På lørdagen fikk jeg derimot et snapbilde fra hun.. iført oktoberfestivalkostyme. Dette bildet lot jeg være å svare på da jeg ikke visste helt hva jeg skulle svare på det.. og etter det har det vært stille fra hun. Så det jeg lurer på er; Hvorfor spør hun om jeg er ute på byen kun 2 minutter etter at jeg tilfeldigvis har gått forbi venninnen hennes? Betyr det noe? og hvorfor sender hun snap av seg selv iført et sexy oktoberfestivalkostyme til meg? Er det normalt å sende slikt til venner? For det er jo det hun kun vil ha meg som. Håper dere kan hjelpe meg litt på vei her nå.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Å herregud. Jeg VET at det er lett å håpe og håpe og analysere den minste jævla detalj du klarer å fange opp i din favør, jeg har vært der, i en lignende situasjon. Det kommer ikke til å funke! Hun har takket nei til et forhold med deg. Det er ikke vanskeligere enn som så. Hun har brent broen. Ja, hun kan ha sendt bildet fordi hun plutselig har ombestemt seg. Eller bare for å kødde med deg/"leke med deg". I begge tilfeller bør du bare sile ut og ignorere alt. Hun har tatt valget, og får stå for det. Det er meget sannsynlig at venninnen har informert om at hun møtte deg, og kanskje det at du gikk sammen med en annen jente. Så da føltes kanskje ikke tanken på at noen ANDRE skulle ha noe forhold til deg så bra likevel? Oi, hadde du tatt det hun sa til følge og faktisk gått videre? Men hun har valgt bort seg selv som din kjæreste, av egen fri vilje. Dropp det. Glem det. Glem henne. Sil vekk alle henvendelser. "Hei, hvordan går det?" -> "Bra. Mvh Fornavn Etternavn". Thats it. Hun vil ikke være kjæreste, du takler ikke å bare være venn, ergo, totalt opphør av kontakt. Ikke noe forsøk på å invitere henne ut. Ikke noe "er på bar xxx. lyst til å møtes?". Da har plutselig hun kontrollen igjen. Null, niks, ingenting. Men for all del, vær så god og fortsett. Stikker innom tråden om et par uker når hun på nytt har trukket seg unna, men samtidig har gitt deg et eller annet signal du tolker som at det fortsatt er en mulighet. Anonymous poster hash: d83ce...4d1 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nei, det er ingen tilfeldighet ved at hun tok kontakt med deg kort tid etter hennes venninne så deg.KUTT KONTAKT. Hun leker med deg. Som anon her skrev: det var tydeligvis ikke så artig at leketøyet hennes dro ut for å ha det moro! (og med stor mulighet med andre kvinnfolk som ikke er henne) Lenke til kommentar
WhiteT Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Å herregud. Jeg VET at det er lett å håpe og håpe og analysere den minste jævla detalj du klarer å fange opp i din favør, jeg har vært der, i en lignende situasjon. Det kommer ikke til å funke! Hun har takket nei til et forhold med deg. Det er ikke vanskeligere enn som så. Hun har brent broen. Ja, hun kan ha sendt bildet fordi hun plutselig har ombestemt seg. Eller bare for å kødde med deg/"leke med deg". I begge tilfeller bør du bare sile ut og ignorere alt. Hun har tatt valget, og får stå for det. Det er meget sannsynlig at venninnen har informert om at hun møtte deg, og kanskje det at du gikk sammen med en annen jente. Så da føltes kanskje ikke tanken på at noen ANDRE skulle ha noe forhold til deg så bra likevel? Oi, hadde du tatt det hun sa til følge og faktisk gått videre? Men hun har valgt bort seg selv som din kjæreste, av egen fri vilje. Dropp det. Glem det. Glem henne. Sil vekk alle henvendelser. "Hei, hvordan går det?" -> "Bra. Mvh Fornavn Etternavn". Thats it. Hun vil ikke være kjæreste, du takler ikke å bare være venn, ergo, totalt opphør av kontakt. Ikke noe forsøk på å invitere henne ut. Ikke noe "er på bar xxx. lyst til å møtes?". Da har plutselig hun kontrollen igjen. Null, niks, ingenting. Men for all del, vær så god og fortsett. Stikker innom tråden om et par uker når hun på nytt har trukket seg unna, men samtidig har gitt deg et eller annet signal du tolker som at det fortsatt er en mulighet. Anonymous poster hash: d83ce...4d1 Siden fforrige gang så har jeg tatt kontakt 1 gang og sa akkurat hva jeg følte og hvordan jeg hadde det. Tenkte det var like greit å bare få tømt seg for alle følelser, i ettertid kjenner jeg at det også var veldig bra. Men resultatet av at jeg la ut om alle følelsene mine var jo som jeg hadde forventet. Fikk et svar hvor hu sa hu satte pris på at jeg var ærlig osv. Men at hun ikke kunne styre og manipulere følelsene sine. Videre sa hun at vi kanskje etter litt tid kan prøve å treffes som venner. men akkurat nå tenker hun det kan bli litt vanskelig siden vi har forskjellige følelser for hverandre. Dette var noe jeg ikke gadd å svare på da jeg føler det blir litt dumt å møtes som venner når man en gang har hatt følelser for personen. Dessuten får jeg en følelse av å være en nr 2 og det er ikke noe jeg ønsker å føle på. Så nå er vi ferdig snakket og jeg kan gå videre i livet mitt! Takk til alle som har kommet med gode råd! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå