Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva burde jeg gjøre videre?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i ca 2 måneder datet ei nydelig jente som jeg liker veldig godt. Vi bor i 2 forskjellige byer, men i begynnelsen viste hun veldig mye interesse for meg, men etter som tiden gikk så ble det bare mindre og mindre av det. Hun var veldig ivrig på sms, facebook og snapchat men nå kan det gå 1 til 2 dager mellom hver melding.

I går fikk jeg også en melding hvor hun skrev at hun tror det ikke kan bli noe annet enn vennskap mellom oss. Hun skrev videre at hun likte meg men at hun ikke hadde slike følelser for meg. Hun fortalte at hun hadde virkelig gitt det en sjanse, men at hun ikke følte at vi passet sammen som kjærester. Uansett hvor god, snill og kjekk jeg er så matcher ikke personlighetene. Hun skrev videre at hun håpet at jeg ikke hatet henne (noe jeg selvfølgelig ikke gjør), men at det ikke er riktig å prøve å tvinge frem følelser som ikke er der uansett hvor mye man kunne ønske de var der.

Forrige gang vi møttes var hun veldig flørtete med meg og vi kysset og hadde det veldig koselig. Hun sa til og med at hun hadde hatt det veldig hyggelig, slik at en slik melding som jeg fikk i går var veldig uventet. Jeg svarte på den meldingen i går med; Det er greit. Men jeg ønsker allikevel å møte deg. Kan vi ikke møtes til uka? Som svar fikk jeg at det kunne vi sikkert få til.

Føler meg litt rådvill. Noen her inne som har godt tips til hva jeg burde gjøre videre? Har ikke tatt kontakt med hun i dag ettersom jeg ikke ønsker å mase og føler at jeg bare ødelegger enda mer hvis jeg tar kontakt.

Håper dere kan hjelpe meg slik at jeg får jenta jeg liker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mange minuttene etter at jeg hadde postet det første innlegget her så fikk jeg en sms fra hu. Ikke akkurat at det skal bety noe, men hun lurte på om jeg hadde hatt en fin helg osv. Hun svarer jo på mine sms/svar med en gang.

Kanskje jeg skal prøve å være litt hard to get?

Lenke til kommentar

Møt henne som avtalt, ha en samtale, avslutt med å gi henne stor klem og si "Ha et godt liv videre" før du vandrer fri og frank ut i natten og feller en tåre eller to. Dagen etter fortsetter livet ditt og du kan se om det ikke finnes andre mennesker som passer deg bedre :)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg bare skjønner ikke hvorfor hun skal ha kontakt med meg når hun har gjort det klart at vi ikke er noe mer. Bah.. håpløse ting :p

Kan hende hun bare vil ha en FF.. men det er heller usannsynlig da dere har datet og slikt.

Edit: Det finnes både kvinner og menn som liker å tvinne folk rundt lillefingeren og ha dem i bakhånd.. Ikke bli en ''back up plan''!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg bare skjønner ikke hvorfor hun skal ha kontakt med meg når hun har gjort det klart at vi ikke er noe mer. Bah.. håpløse ting :p

Så vidt jeg forstår det, så sa hun jo at hun er åpen for vennskap. Venner prater jo sammen og finner på ting sammen de også, så hvis hun tror du synes det er greit å bare være venner, hvorfor skulle hun da plutselig slutte å kontakte deg?

Synes du det er vanskelig og forvirrende, så si det til henne.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg forstår det, så sa hun jo at hun er åpen for vennskap. Venner prater jo sammen og finner på ting sammen de også, så hvis hun tror du synes det er greit å bare være venner, hvorfor skulle hun da plutselig slutte å kontakte deg?

Synes du det er vanskelig og forvirrende, så si det til henne.

Jeg har sagt det til hun i dag at jeg faktisk har sterkere følelser for hun enn at jeg vil ha hun som venn, og da kom hun bare med masse dårlige unnskyldninger om hvorfor vi ikke passer sammen etc. Blir litt lei av hele greia.

Lenke til kommentar

Fikk melding fra hun i dag hvor hun skrev at hun ikke hadde tid til å møtes denne uken allikevel. Hun har lagt andre planer den dagen vi hadde avtalt å møtes. Synes igrunn det er elendig gjort. Virker jo ikke som om hun er så veldig interessert i et vennskap når hun kan gjøre slikt. :-/

Lenke til kommentar

Fikk melding fra hun i dag hvor hun skrev at hun ikke hadde tid til å møtes denne uken allikevel. Hun har lagt andre planer den dagen vi hadde avtalt å møtes. Synes igrunn det er elendig gjort. Virker jo ikke som om hun er så veldig interessert i et vennskap når hun kan gjøre slikt. :-/

Du sa jo til henne at du hadde for sterke følelser for henne til å kun ville ha henne som venn. Og du sier jo her i tråden at du finner et vennskap med henne problematisk. Så hvorfor er det nå plutselig galt at hun ikke er interessert i et vennskap allikevel?

Hun skjønner vel at det er vanskelig for deg å bare være venner, og trekker seg derfor bort for å gi deg rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...