Elwani Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Heisann! Jeg har, selv om det strider meg imot, meldt meg inn på sukker.no.. Jeg har enda ikke kjøpt meg medlemskap, ettersom jeg sliter med å ta kontakt med jenter på nettet. Har dere noen gode råd? Jeg har prøvd og prøvd, men er regelrett redd for å drite meg ut, redd for å skrive til en jente og ikke få svar. Den generelle redselen for avslag tror jeg legger lista høyt, psykisk. Avslag har jeg aldri vært flink til å takle, men det kan hende at har noe med selvtilitten å gjøre. Men altså ja, noen råd om hvordan jeg skal gå fram og ta kontakt? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) På nettdating så kan du faktisk kjøre litt motsatt taktikk. Er svaret DU får bra nok? Virker hun interessert i DEG? Det er mange nok å ta av. Alle som er på nettdating er der av samme grunn, på leting. Endret 22. september 2013 av Wisd0m 1 Lenke til kommentar
Dørhåndtak Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei TS, Skriv litt om deg selv og hva du ser etter, noe verre enn det er det ikke. Det er mange der som bruker sånne sider som tidsfordriv og ikke gidder å lese igjennom meldingene sine engang, så ikke ta det for tungt om du ikke alltid får svar. Om du er redd for å bli avvist, så kan du jo evt. la være å skrive til damene, og heller prate med de som tar kontakt med deg? Synes du skal gå fram som du føler det er naturlig, det er ofte det beste. Om du ser ok ut og har en god formuleringsevne vil helt sikkert jenter ta kontakt med deg Vært medlem der tidligere selv, og møtt flere. Personlige erfaringer er at det kan virke litt konstruert og kunstig, så var ikke helt min greie. Lykke til =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå