Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Ringe å gjøre det slutt, galt?


Anbefalte innlegg

Som trådtittelen sier, mener dere det er feil eller dårlig gjort å ringe, ha en samtale med kjæresten, og så gjøre det slutt. Altså ha en ordentlig samtale og fortelle hva man mener ikke fungerer lenger, før man f.eks. foreslår at man går hver sin vei.

 

Jeg mener det positive med å ringe er at man får sagt akkurat det man føler, uten å se hvor lei/sint/frustrert personen blir. Dermed er det enklere å få sagt det du har planlagt å si.

 

Det negative er jo selvsagt at det kanskje kan virke litt feigt og dårlig gjort, eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre dere bor på hver deres side av landet er det bare feigt og respektløst i min mening. Bedre enn å sende melding, men fortsatt respektløst. Det du viser da i mine øyne er at du enten ikke gidder eller tørr å møte kjæresten din for å lage en "verdig" slutt på det, og vil bare bli fort og greit ferdig med det.

 

Tenk på følelsene kjæresten din vil sitte igjen med, kommer til å føle seg ganske verdiløs. Jeg tror nok du får sagt det samme face to face som du har planlagt å si i telefonen, og dere får begge ut en dose følelser sammen, som gjør bruddet lettere i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...