Roger Roger Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Adnan, Evans og Zaha ikke i troppen ja. Hva er det som er felles for alle? Jo, alle bør spille ihvertfall i ligacupen. Bra jobbet, Moyes. Nå begynner jeg virkelig å lure... skal Cole og Thrope gå foran Zaha og Januzaj? Jaha? Det er jo nødt til å være skader hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal tro. Faen altså, begynner å bli nervøs for at dette kan bli en Pogba-gjentakelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvem har sagt at de ikke kommer til å spille? Sky melder at Kagawa, Adnan og Zaha kommer til å være involvert i kveld. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det var jo denne troppen da som blant annet inneholder en cup tied fellaini Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Stemmer, så det stod på united.no men satser på at det ikke stemmer da Fellaini også var med i den troppen. Stinker uansett Giggs, Young og Welbeck lang vei. Moyes vil nok kjøre safe for å vinne, et tap i dag ville ha satt et enormt press på han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Tok forøvrig vannvittig lang tid før første "bessersupporter" kom på banen og deklarerte klart og tydelig hva som kreves for å være supporter i hans klubb! Sier litt om hvor betydningsløs vi synes denne cupen er blitt! #Defensiv modus off# Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Dette er en kamp jeg ikke blir lei meg hvis vi taper. Hvis valget er å ikke få utslitte spillere (eventuelt en skade) eller å vinne 5-0 mot United så velger jeg det første. Men hvis vi vinne så skal jeg ta min vanlige: im to sexy and i know it dans: Endret 25. september 2013 av AllFather Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Feite amerikanerne ass. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 3-0 til Liverpool (Suarez x3) og rødt kort til Evra etter at Suarez har filmet seg til straffe med Evra som bakerste mann. Life = Complete. 7 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Tok forøvrig vannvittig lang tid før første "bessersupporter" kom på banen og deklarerte klart og tydelig hva som kreves for å være supporter i hans klubb! Sier litt om hvor betydningsløs vi synes denne cupen er blitt! #Defensiv modus off# Men toeren kom fort... Som sagt, gir man faen i resultat bryr man seg ikke om klubben. Men det er vel som knipsolini sier bare folk som er redde for å tape - både kampen og ansikt Endret 25. september 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Håper på følgene formasjon av Liverpool: Mignolet Toure - Skrtel - Sakho Henderson - Lucas - Gerrard - Enrique Moses - Sturridge - Suarez Henderson og Enrique jobber mye bakover (blir nesten som backer om vi er under hardt press), mens de tre på topp både roterer med hverandre, og kan også droppe dypt for å hjelpe midtbanen. Endret 25. september 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Håper Liverpool her, blir spennende å se om Suarez er i form Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Nani, Kagawa og Chicha starter. Edit: Suarez også. Edit 2: Zaha og Januzaj på benken. Endret 25. september 2013 av OML/Skavold Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 United stiller jo nesten med en bedre line-up enn mot City. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Håper på følgene formasjon av Liverpool: Mignolet Toure - Skrtel - Sakho Henderson - Lucas - Gerrard - Enrique Moses - Sturridge - Suarez Henderson og Enrique jobber mye bakover (blir nesten som backer om vi er under hardt press), mens de tre på topp både roterer med hverandre, og kan også droppe dypt for å hjelpe midtbanen. Godt resonnement. Virker som Brendan er enig med deg også! Endret 25. september 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fitte ta da. Gerrard, Sturridge, Enrique og Toure fra start? La nå gutta få hvile litt da!Dette var dårlig nyheter. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Endelig er Rafael tilbake! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jones/Giggs sentralt? Heh kan bli spennende å se.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jones og Giggs sentralt? Genialt, Moyes. Genialt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Haha noen som husker hvilken kamp vi stilte med denne midtbanen? Fabio - Gibson - O'Shea - Rafael Det ble jo seier da og. Men så var SAF ekspert på å få det maksimale ut av spillerne. Giggs og Jones mot a-laget til Liverpool? Huff. Skal le meg i hjel hvis vi vinner. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 3-0 til Liverpool (Suarez x3) og rødt kort til Evra etter at Suarez har filmet seg til straffe med Evra som bakerste mann. Life = Complete. Legg til denne på lista og. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå