Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United- Liverpool Fc

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å glede meg veldig til kampen, fordi jeg ikke ser på Mikke Mus-cupen som noe interessant. Håper spillerne som trenger kamptrening får spille, altså Nani, Kagawa, Hernandez, Anderson og Fabio. I tillegg håper jeg Zaha og Januzaj får sjansen. Merker at jeg ikke bryr meg veldig om resultatet. Et tap vil ikke irritere meg nevneverdig. Moyes derimot vil nok gå all in for å vinne kampen. Hvor dårlig ser det ikke ut med tre tap mot de to største rivalene våre så tidlig? Han har nok press på skuldrene fra før.

Når det er sagt, så er jo det selvfølgelig alltid godt å slå Liverpool, men jeg begynner altså ikke å sutre om vi taper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+1 for de to siste postene. Vinnervilje er det eneste som teller, en god taper er en som tar tap tungt (=ekte vinner). Når f.eks Northug ikke gidder å snakke med pressen etter å ha tapt, er det selve symbolet på vinnerskalle.

2-2 til full tid (regner med begge lag stiller forholdsvis med sterke startellevere).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gir faen om dette er Capital One Cup, etter skuffende åpning i ligaen så langt ville det ha vært fantastisk å fått lukket igjen kjeften til enkelte Liverpool-fans som helt hadde glemt at også de tapte i helgen. Er jo også fint å få dem fjernet fra en cup de vanligvis prioriterer høyere enn United. Laget skal alltid være toppet foran en rivalkamp.

1374986_524238907651077_280590827_n.jpg

Lenke til kommentar

Og rettskivingen. Beaware? Really?

Du som har laget den RollsReus?

Skulle da forvente at når det er en slags signatur på bildet, så er svaret på det spørsmålet ganske enkelt; nei.

Skal heller ikke mye til for å få vite at den linken tilsier at bildet ikke er lastet opp hos serverne til d.no og om det hadde vært meg som hadde laget bildet så hadde jeg vel lastet det opp fra min PC til d.no.

Ærlig talt, noe skal man da klare å finne ut av sjøl? Er jo tross alt ikke det vanskeligste innenfor dette faget.. :tease:

For the record: Du som har laget den RollsReus? -> Du som har laget den, RollsReus? osv. Du er ikke den "beste" i rettskrevning selv :p

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skulle da forvente at når det er en slags signatur på bildet,

Haha, den så jeg ikke. Pussig plassering for en signatur forøvrig.

Moyes bekrefter at Rvp ikke spiller, og i motsetning til Fergie så driver ikke Moyes med mindgames.

Bra for Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
#LFC squad traveling to Manchester : Mignolet, Wisdom, Kelly, Toure, Skrtel, Enrique, Gerrard, Lucas, Henderson, Moses, Suarez,Sturridge, Jones, Sakho, Allen, Alberto, Sterling, Aspas, Ibe.

Ingen Agger eller Ilori

. Håper virkelig Sturridge blir spart til helgen. Har spilt småskadet, og så ikke spesielt bra ut mot Southamton. Suarez fra start i stedet.

Lenke til kommentar

Januzaj/Zaha/Evans ikke i Uniteds tropp. Utrolig skuffende.

Håper på denne 11'ern i morgen:

Lindegaard

Raf-Smalling-Vidic-Evra

Cleverley-Carrick

Valencia-Kagawa-Nani

Rooney

Tror dog mer på denne:

DDG

Fabio-Rio-Vidic-Evra

Valencia-Carrick-Cleverley-Giggs-Young

Rooney

Kan forresten ikke fatte og begripe hvordan Moyes kan utelate de 3 nevnte spillere til en ligacup-kamp, samme faen hvem vi møter. Det bør ligge gode grunner bak. Kan også nevne at jeg blir forbanna om Nani og Kagawa ikke spiller.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Adnan, Evans og Zaha ikke i troppen ja. Hva er det som er felles for alle? Jo, alle bør spille ihvertfall i ligacupen. Bra jobbet, Moyes.

Ser nå at Fellaini står i den troppen, og han er cup-tied etter å ha spilt for Everton i LC etter hva jeg leser på RedCafe. Vil derfor tro dette er feil tropp. Blir oppgitt over at united.no skal slenge ut en helt feil tropp som dette. Amatørmessig.

Uansett, da er det vel gode muligheter for Adnan og Evans likevel! Tviler på at Zaha får mye spilletid, men han burde få et innhopp om timingen er rett. Basert på dette vil jeg se disse fra start:

DDG
RAFAEL----EVANS----VIDIC-----EVRA
CARRICK-----CLEVERLEY
NANI-----KAGAWA-----ADNAN
ROONEY
Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...