G27 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Klarer ikke å glede meg veldig til kampen, fordi jeg ikke ser på Mikke Mus-cupen som noe interessant. Håper spillerne som trenger kamptrening får spille, altså Nani, Kagawa, Hernandez, Anderson og Fabio. I tillegg håper jeg Zaha og Januzaj får sjansen. Merker at jeg ikke bryr meg veldig om resultatet. Et tap vil ikke irritere meg nevneverdig. Moyes derimot vil nok gå all in for å vinne kampen. Hvor dårlig ser det ikke ut med tre tap mot de to største rivalene våre så tidlig? Han har nok press på skuldrene fra før. Når det er sagt, så er jo det selvfølgelig alltid godt å slå Liverpool, men jeg begynner altså ikke å sutre om vi taper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Må si meg enig. Ser en evt seier som en bonus intet mer. Kommer nok til å feire seieren ,men blir nok ikke deppa om det ender i tap. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mot United, eller annet lag, er ikke noe annet enn seier godt nok for meg, uansett. 3 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 +1 for de to siste postene. Vinnervilje er det eneste som teller, en god taper er en som tar tap tungt (=ekte vinner). Når f.eks Northug ikke gidder å snakke med pressen etter å ha tapt, er det selve symbolet på vinnerskalle. 2-2 til full tid (regner med begge lag stiller forholdsvis med sterke startellevere). 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Gir faen om dette er Capital One Cup, etter skuffende åpning i ligaen så langt ville det ha vært fantastisk å fått lukket igjen kjeften til enkelte Liverpool-fans som helt hadde glemt at også de tapte i helgen. Er jo også fint å få dem fjernet fra en cup de vanligvis prioriterer høyere enn United. Laget skal alltid være toppet foran en rivalkamp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Du glemte å fjerne Persie og Kagawa fra det bildet, bare påpeker det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Og hvor i svarte er Young??? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Og rettskivingen. Beaware? Really? Du som har laget den RollsReus? Endret 24. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Flaut. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Og rettskivingen. Beaware? Really? Du som har laget den RollsReus? Skulle da forvente at når det er en slags signatur på bildet, så er svaret på det spørsmålet ganske enkelt; nei. Skal heller ikke mye til for å få vite at den linken tilsier at bildet ikke er lastet opp hos serverne til d.no og om det hadde vært meg som hadde laget bildet så hadde jeg vel lastet det opp fra min PC til d.no. Ærlig talt, noe skal man da klare å finne ut av sjøl? Er jo tross alt ikke det vanskeligste innenfor dette faget.. For the record: Du som har laget den RollsReus? -> Du som har laget den, RollsReus? osv. Du er ikke den "beste" i rettskrevning selv Endret 24. september 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Skulle da forvente at når det er en slags signatur på bildet, Haha, den så jeg ikke. Pussig plassering for en signatur forøvrig. Moyes bekrefter at Rvp ikke spiller, og i motsetning til Fergie så driver ikke Moyes med mindgames. Bra for Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 #LFC squad traveling to Manchester : Mignolet, Wisdom, Kelly, Toure, Skrtel, Enrique, Gerrard, Lucas, Henderson, Moses, Suarez,Sturridge, Jones, Sakho, Allen, Alberto, Sterling, Aspas, Ibe. Ingen Agger eller Ilori . Håper virkelig Sturridge blir spart til helgen. Har spilt småskadet, og så ikke spesielt bra ut mot Southamton. Suarez fra start i stedet. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Januzaj/Zaha/Evans ikke i Uniteds tropp. Utrolig skuffende. Håper på denne 11'ern i morgen: Lindegaard Raf-Smalling-Vidic-Evra Cleverley-Carrick Valencia-Kagawa-Nani Rooney Tror dog mer på denne: DDG Fabio-Rio-Vidic-Evra Valencia-Carrick-Cleverley-Giggs-Young Rooney Kan forresten ikke fatte og begripe hvordan Moyes kan utelate de 3 nevnte spillere til en ligacup-kamp, samme faen hvem vi møter. Det bør ligge gode grunner bak. Kan også nevne at jeg blir forbanna om Nani og Kagawa ikke spiller. Endret 24. september 2013 av jonastra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Adnan, Evans og Zaha ikke i troppen ja. Hva er det som er felles for alle? Jo, alle bør spille ihvertfall i ligacupen. Bra jobbet, Moyes. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Man Udt uten van Persie er ikke mye å frykte. Regner med seier nå som vi har Suarez tilbake. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Adnan, Evans og Zaha ikke i troppen ja. Hva er det som er felles for alle? Jo, alle bør spille ihvertfall i ligacupen. Bra jobbet, Moyes. Ser nå at Fellaini står i den troppen, og han er cup-tied etter å ha spilt for Everton i LC etter hva jeg leser på RedCafe. Vil derfor tro dette er feil tropp. Blir oppgitt over at united.no skal slenge ut en helt feil tropp som dette. Amatørmessig. Uansett, da er det vel gode muligheter for Adnan og Evans likevel! Tviler på at Zaha får mye spilletid, men han burde få et innhopp om timingen er rett. Basert på dette vil jeg se disse fra start: DDG RAFAEL----EVANS----VIDIC-----EVRA CARRICK-----CLEVERLEY NANI-----KAGAWA-----ADNAN ROONEY Endret 25. september 2013 av jonastra Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Hva slags tafatte supportere gir faen i om laget deres vinner eller ikke? I mine øyne er dere ikke verdt hedersbetegnelsen supporter. Jeg vil vinne og tror ikke det blir noe problem idag. 0-2 med et hver fra Suarez og Sturridge Endret 25. september 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 De prøver nok bare proaktivt å beskytte seg mot harselering fra United-supportere om vi skulle tape, samme gjelder for United-supporterne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå