EvilSeagull Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg synes avstandene er for store så jeg pleier å bestille taxi hvor enn jeg skal. Det som plager meg er at noen ganger kommer ikke taxien selv om de på telefonen sier at de skal komme. Er det noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det kan hende du står ett eller annet sted der hvor taxien ikke kommer til. Det er også en mulighet at taxien er på vei, men setter seg fast i en kø like ved fordi en forlatt bil står i veien. For meg kommer som regel taxien ganske fort. Imponerende rask respons fra taxien, selv om jeg står midt ute i ørkenen eller oppe på fjellet. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Det kan hende du står ett eller annet sted der hvor taxien ikke kommer til. Det er også en mulighet at taxien er på vei, men setter seg fast i en kø like ved fordi en forlatt bil står i veien. For meg kommer som regel taxien ganske fort. Imponerende rask respons fra taxien, selv om jeg står midt ute i ørkenen eller oppe på fjellet. da er du heldig. de gangene jeg er ute i ørkenen med trevor så kommer ikke taxien Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det er selvsagt essensielt at det er en kjørbar bilvei i nærheten da, men hvis ikke så skal du få beskjed om at de ikke har noen ledige taxier tilgjengelige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg synes avstandene er for store så jeg pleier å bestille taxi hvor enn jeg skal. Det som plager meg er at noen ganger kommer ikke taxien selv om de på telefonen sier at de skal komme. Er det noen som vet hvorfor? vel, står du langt inne i skauen så vil jo ikke en taxi ha kommet i virkeligheten heller. stå langs en vei, ikke en sti eller slikt. har du fremdeles for langt til farbar vei, dra fram rpg'en og gjør kort prosess på deg selv Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sjekk utenfor veien også, taxien kjørte til helvete oppi en skråning og kræsja inn i noen steiner et stykke utfor veien da jeg venta en gang. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Det kan hende du står ett eller annet sted der hvor taxien ikke kommer til. Det er også en mulighet at taxien er på vei, men setter seg fast i en kø like ved fordi en forlatt bil står i veien. For meg kommer som regel taxien ganske fort. Imponerende rask respons fra taxien, selv om jeg står midt ute i ørkenen eller oppe på fjellet. Hvor lenge pleier du å vente når du er i ørkenen og på fjellet? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Hvor lenge pleier du å vente når du er i ørkenen og på fjellet? Det lengste jeg har ventet er vel rundt 30 sekunder. Kanskje jeg bare har vært heldig! edit: Prøvde nettopp igjen på Mount Chilliad. Fikk beskjed om at de tilfeldigvis hadde en taxi rundt hjørnet (midt i villmarken på Mount Chilliad), og ti-femten sekunder senere kommer det en taxi kjørende nedover fra fjellet på en liten grusvei. Endret 22. september 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Det lengste jeg har ventet er vel rundt 30 sekunder. Kanskje jeg bare har vært heldig! edit: Prøvde nettopp igjen på Mount Chilliad. Fikk beskjed om at de tilfeldigvis hadde en taxi rundt hjørnet (midt i villmarken på Mount Chilliad), og ti-femten sekunder senere kommer det en taxi kjørende nedover fra fjellet på en liten grusvei. jeg står ute i ørkenen på en kjørbar vei. har ventent i to minutter og har enda ikke fått bil Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 jeg står ute i ørkenen på en kjørbar vei. har ventent i to minutter og har enda ikke fått bil Prøvde nettopp i ørkenen jeg også og fikk samme problem som deg. Så gikk jeg litt nærmere nærmeste asfaltvei og prøvde igjen og da kom taxien etter en liten tid. Jeg var et stykke sør for flyplassen i Sandy Shores. Jeg lærte forøvrig også at å trykke på "Hurry" mens taxien kjører på smale veier langs toppen av klippene på fjellet ikke var en særlig god idé. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det er passe rart å kjøpe et spill som heter Grand Theft Auto og bestille taxi. 4 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det er passe rart å kjøpe et spill som heter Grand Theft Auto og bestille taxi. Deilig å kunne slippe å kjøre selv noen ganger. Fant en løsning på problemet nå, dog litt av den merkelige sorten. Det virker ikke som om taxien kan spawne dersom du faktisk ser på veien. Jeg sto ved snuplassen ved Fort Zancudo der og ringte taxien tre ganger uten at den kom. Så snudde jeg meg nordover, så mot fjellet, prøvde å ringe igjen og så spawnet plutselig taxien bak meg. Prøv det neste gang og pass på at veien er utenfor skjermen slik at taxien kan spawne uten at du ser på. Må være en bug... 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Deilig å kunne slippe å kjøre selv noen ganger. Fant en løsning på problemet nå, dog litt av den merkelige sorten. Det virker ikke som om taxien kan spawne dersom du faktisk ser på veien. Jeg sto ved snuplassen ved Fort Zancudo der og ringte taxien tre ganger uten at den kom. Så snudde jeg meg nordover, så mot fjellet, prøvde å ringe igjen og så spawnet plutselig taxien bak meg. Prøv det neste gang og pass på at veien er utenfor skjermen slik at taxien kan spawne uten at du ser på. Må være en bug... Det er en del bugs på det spillet. Spesielt om man gjør ting man ikke er ment å gjøre. I går kjørte jeg rundt i en usynlig bil Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Tråden er flyttet til kategorien "Spillforum - For de mest omdiskuterte → Grand Theft Auto" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå