smort1 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Bruker: smort1Deltagernivå: PingleUtstyr:Nikon D7000 med Nikon AF-S DX Nikkor 35 mm f/1.8G Utfordring: Stort og smått, nært eller fjernt.... Endret 2. oktober 2013 av smort1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ah. Gode gamle 35mm-en. Den savner jeg litt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Oktobermorn` Bilde 1 - 01.10.13 kl. 0711 Lukker Blender ISO 1/25 f/2.5 200 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fin morgenstemning. Lag på lag med horisontale linjer, noe som topper seg med tåkestripen. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Digger tåka i bunn lengst der inne. Flotte fargetoner var det også. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Veldig flott utsikt og fin atmosfære. Fine farger. Bra start :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Fin morgenstemning. Lag på lag med horisontale linjer, noe som topper seg med tåkestripen. Takker, k.n.b.! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Digger tåka i bunn lengst der inne. Flotte fargetoner var det også. Takker, FunFact! Veldig flott utsikt og fin atmosfære. Fine farger. Bra start :-) Takker, Substitute! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Transparent view? Detaljer fra Rica Seilet Hotel, Molde Bilde 2 - 02.10.13 kl.14.52 Lukker Blender ISO 1/500 f/11 200 1 Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lur vinkel å fotografere fra (så fjellene lenger borte speiles i "Seilet"), og med ferja som ekstra "point of interest".Den grønne plena gir en passe kontrast og mer "liv" til det blå-grå motivet... (Må prøve å gjenskape noe lignende neste gang jeg er i der oppe ) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bilde 1: Nydelig, både innholdstrikt og harmonisk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Lur vinkel å fotografere fra (så fjellene lenger borte speiles i "Seilet"), og med ferja som ekstra "point of interest".Den grønne plena gir en passe kontrast og mer "liv" til det blå-grå motivet... (Må prøve å gjenskape noe lignende neste gang jeg er i der oppe ) Takker, JadedGamer! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Bilde 1: Nydelig, både innholdstrikt og harmonisk. Takker, JorunT! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 To gode bilder, flott himmel og veldig fint med tåken på det første bildet. Husene i forgrunnen trekker litt ned. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 To gode bilder, flott himmel og veldig fint med tåken på det første bildet. Husene i forgrunnen trekker litt ned. Takker, awesnes! Kanskje det kommer et morgenbilde senere i oktober også, men da skal jeg prøve å unngå husene.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vakkert landskap. Fiffig effekt, der jeg tar meg selv i å lure på om det er en speiling eller om jeg ser tvers gjennom "Seilet". Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Vakkert landskap. Fiffig effekt, der jeg tar meg selv i å lure på om det er en speiling eller om jeg ser tvers gjennom "Seilet". Takker, k.n.b Synes også selv at denne "effekten" gir et helt spesielt uttrykk.. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nydelige fjell, og som nevnt stilig med fjellet som speiles i glasset Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Nydelige fjell, og som nevnt stilig med fjellet som speiles i glasset Takker så mye, pedsti! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flotte bildet, smort1. Jeg vil utfordre deg til å ta et par "smått og nært" fra utfordringen din "Stort og smått, nært eller fjernt...". Det er mye stort og fjernt - så smått og nært vil bringe litt dynamikk til samlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå