CasterAnd Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hei! Jeg ser etter et relativt slankt men høyt kabinett. Noe ganske utradisjonelt altså Tenker på et ca. 40-45cm bredt, 15 cm dypt men over 1 meter høyt. Skal bruke det til for det meste server og lagring. Eventelt tenkte jeg på å bygge et i tre, men hva ville i så fall blitt den peneste løsningen, og har noen gjort det før? Tenker mest på design, type tre, utforming av viftehull, åpning av kabinettet og andre praktiske ting som kan være vanskelig å finne ut av selv. Håper noen finner noe -Caster Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er usikker, men Corsair 750D er tynn og slank Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Jo, men er ikke akkurat slik jeg ville ønsket det. Den skal nemlig stå i en krok, så å åpne kabinettet ville vært en vanskelig affære.. Mulig jeg heller burde bygge det selv. Så får jeg det akkurat slik jeg ønsker ^^ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan stille et rack-kabinett på høykant. https://prisguiden.no/kategorier/kabinett?detailId[]=2%2846%29 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Muligens. Nå får jeg en server til inn snart, så vurderer å bygge det hele selv - lage det så høyt at jeg kan få plass til et par servere samt en raspberry pi og en del disker. Alt lett tilgjengelig Takk for hjelp btw c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå