Gå til innhold

Snitt: sannsynligheten for at den øker

ventaja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke tro det øker til noe mer enn det var på ifjor. Værre med ingeniørstudier ; - )

Ja :wee: Syntes det ville vært mye bedre om det hadde vært løpende opptak til alle universiteter, sånn som de har flere steder i verden.

I verstefall kan jeg søke meg til Trondheim og da kommer jeg garantert inn, men det er UiO jeg vil på.

Lenke til kommentar

Har du regnet med tilleggspoeng da? Fra det året man fyller 20 år så får man 2 alderspoeng til man har nådd 8 poeng. Hvis du har opptak etter 23/5 regelen får man fra og med det år man fyller 24.

Hva fremtiden bringer kan vi ikke vite. Noen fag svinger opp og ned. Problemet er selvfølgelig når man ligger så nære grensen.

Lenke til kommentar

Har du regnet med tilleggspoeng da? Fra det året man fyller 20 år så får man 2 alderspoeng til man har nådd 8 poeng. Hvis du har opptak etter 23/5 regelen får man fra og med det år man fyller 24.

Hva fremtiden bringer kan vi ikke vite. Noen fag svinger opp og ned. Problemet er selvfølgelig når man ligger så nære grensen.

Nei, ingen kan jo vite det, men jeg ville bare høre hva andre syntes om det. :) Snittet på 48.6 er beregnet med alderspoeng. Jeg hadde 46.8 poeng i fjor (ink. 2 tilleggspoeng) og neste år får jeg 48.8. Er det riktig?

Den sjansen er svært liten vil jeg tro. Hvis det øker så vil det være med såpass lite at det egentlig ikke utgjør noen reel forskjell.

Ta opp et fag eller to. Har ingenting å tape på det.

Jeg skal kanskje erstatte et fag, men jeg skal tenke på det :)

Endret av ventaja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...