Gå til innhold

Miami i desember?

h3kir0

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om man kan bade og sole seg i Miami i midten av desember? Kan jeg pakke med bikini og shorts hvis jeg skal dit på denne tiden eller blir det litt for kaldt ? Lurer ellers på anbfallinger om hva som er verdt å se og gjøre i Miami ? Vi er i midten av tjue åra... Tenkte å dra til South beach og kanskje utflukt til universal studios? Ellers no vi må få med oss? Lurer også på om man bør leie bil eller om det er billigere og lettere å satse på gå,buss og taxi...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selvfølgelig sett på yr ...vet at temperaturene er mellom 16-24 grader ...men hvordan er tempratur i vannet kan vi regne med sol eller er det mye vind står ikke no om noe sånt der ? Men regner med det går å bade da

Endret av h3kir0
Lenke til kommentar

Som Robert sier kan du være uheldig, men mest sannsynlig får dere ok vær, men å være forberedt på "norske forhold" er vel greit (dvs. ganske ustabile forhold :p).

South Beach er stedet å være uten tvil og det er da en god del annet å ta seg til i Florida også hvis dere har leiebil. Orlando som ligger noen timer unna med bil har jo det meste av fornøyelsesparker f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...