pretensiøselns Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 PC'en skal være AMD basert PC'en skal ikke overklokkes med det første. PC'en skal brukes til bla.spilling, skolearbeid, filmtitting og er ment for å vare (skjermkort ikke førsteprioritet) Kan dere sette opp en brukbar PC m/skjerm og tastatur/mus til denne prisen? mvh eMPea Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hva slags skjerm??? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Kan dere sette opp en brukbar PC m/skjerm og tastatur/mus til denne prisen? Dette forumet har en søkefunksjon. Bruk den. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke vær så frekk da.... Laga ett oppsett til deg jeg ! veit ikke helt åssen det er med skjermen og skjermkortet, men resten skal vel være bra! Klikk her (la det inn der slik at ikke forumet ble "forskyvet") dette var fra komplett.no kan evt gå opp litt i harddisk, men jeg regna et par hundre kr på frakt også =) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke vær så frekk da....Laga ett oppsett til deg jeg ! veit ikke helt åssen det er med skjermen og skjermkortet, men resten skal vel være bra! Klikk her (la det inn der slik at ikke forumet ble "forskyvet") dette var fra komplett.no kan evt gå opp litt i harddisk, men jeg regna et par hundre kr på frakt også =) Applaus! Et utrolig bra oppsett til den prisen Hviss jeg ville ha kommet med et forslag kunne det være å kjøpe Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, ta sapphire sitt 9600pro kort istedenfor. De har Fireblade edition som ukens tilbud btw. Powercolor sitte EZ kort er klokket lavere på minnet Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, ta sapphire sitt 9600pro kort istedenfor. De har Fireblade edition som ukens tilbud btw.Powercolor sitte EZ kort er klokket lavere på minnet Oooooops.... dette var "Fireblade Edition". Glemte å srive det En annen ting jeg så var at komplett.no har et demobrukt AbitNF7 V2.0 Hovedkort på sine sider for kun 600kr Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikke vær så frekk da....Laga ett oppsett til deg jeg ! veit ikke helt åssen det er med skjermen og skjermkortet, men resten skal vel være bra! Klikk her (la det inn der slik at ikke forumet ble "forskyvet") dette var fra komplett.no kan evt gå opp litt i harddisk, men jeg regna et par hundre kr på frakt også =) Da bestillte jeg.. eneste jeg endra på var Skjermkortet til "Fireblade Edition" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå