Gå til innhold

[Løst] headsett som blir solgt på Kielfergen?

rejcops

Anbefalte innlegg

Hei, jeg drar til kiel med kielfergen i morgen (23.09.13 09:00) og jeg har ikke rukket å kjøpe meg et headsett og har ingen muligheter til å stoppe for å kjøpe meg et på turen til fergen.. :/ så jeg lurer på om noen av dere vet om de selger headset på kielfergen. jeg må sitte i buss i 11 timer i strekk og uten headset blir de 11 timene de verste i livet mitt :/ så om noen kunne ha sagt litt informasjon om hva slags headsett de selger der hadde det vert kjempe fint :D setter jeg stor pris på! og jeg trenger svar innen 23:00 i kveld (22.09.13).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke tatt denne fergen desverre, foretrekker bil når jeg skal til Tyskland.

Men da tar jeg Kristiansand-Hirtshals og det er også colourline. Så jeg vil tro at en del av utvlaget på denne ferga er grunnstein for utvalget på Kielferga. Og mellom Kristiansand og Hirtshals kan man kjøpe noen forskjellige KOSS headsett og et og annet litt større og bedre.

Så jeg kan ikke si at de har akkurat det og det men jeg er sikker på at du finner deg noe som duger godt til turen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...