k.n.b Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Må nesten for skams skyld vise noe fra Flyshowet på Kjeller. Her kommer noen litt forsinkede eksemplarer. Vi var ikke så mange på dette treffet, men det er kanskje andre som sitter på noe også...? Boeing Stearman Vampyrenes buk Spitfire Mk XVI Edit: Begynner å angre litt på 4:5-formatet på Spitfire'n. Forsøker meg på et par andre formater i en... 3:4 2:3 Endret 22. september 2013 av k.n.b 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mange flotte fly-bilder her ja....(og din sene posting k.n.b gir meg litt mindre dårlig samvittighet fordi jeg ikke har postet forrige søndag enda...men det nærmer seg slutten på redigeringen av den dagen nå. Er litt på etterskudd helt siden ferieturen i juni ja...) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Takk for kommentar Randi. Joda, venter på bildene dine fra treffet 15/9, men jeg vet (tydeligvis) hvor tidkrevende det er å gå gjennom alt, særlig når det er flere ting som krever oppmersomhet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Må nesten for skams skyld vise noe fra Flyshowet på Kjeller. Her kommer noen litt forsinkede eksemplarer. Vi var ikke så mange på dette treffet, men det er kanskje andre som sitter på noe også...?nei det var et heller skrint oppmøte; men da ble det mer kake på oss. Nok en gang en takk til Lessis som lar oss låne verandaen. Jeg kommer med noen bilder etterhvert Edit: Begynner å angre litt på 4:5-formatet på Spitfire'n. Forsøker meg på et par andre formater i en...Tror det er 5:7 du skulle ha brukt her 4:3 blir litt for mye luft over skyene (over flyet) og 2:3 kutter tuppen av de samme skyene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Må nesten for skams skyld vise noe fra Flyshowet på Kjeller. Her kommer noen litt forsinkede eksemplarer. Vi var ikke så mange på dette treffet, men det er kanskje andre som sitter på noe også...? Så info om dette litt for seint, men jeg fikk med meg siste del av showet. Så ingen akamister i folkemengden, men det ble da noen bilder. Med flagg Røyk I Røyk II Røyk III Her er oversiden.. Let's fly to the moon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Så info om dette litt for seint, men jeg fikk med meg siste del av showet. Så ingen akamister i folkemengden, men det ble da noen bilder. Da hadde nok vi allerede kommet oss opp på verandaen til Lessis og fotograferte derfra. Et par fallskjermhoppere DC3 og et skolefly fra krigen (Harlan?) Nå kommer vi og tar deg: Tøffing i lufta: En gummikylling som beskytter radioantennen på en Spitfire Flere bilder på flickr. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Se der ja, nå skjedde det noe her. Tom: Absolutt, mange takk til Lessis. Hun kan og bake, og gjestfri er hun også. Når det gjelder Spitfire'n så var det i alle fall et eller annet som skurret. Nå var jo spoilerne beskjæringer direkte i JPEG-filen etter lettvint-metoden. Det kan gjøres skikkelig, men det ble for slitsomt der og da. En ikke helt ueffen samling fra deg ser jeg. Meget godt komponerte fallskjermhoppere ikke jeg så snurten av og DC3 Dakota og _Harvard_ viser litt av størrelsesforskjellen. En særdeles utsøkt dandering av skyene med formasjonen der, har du gått på skydanderingskurs? Du fikk også med raff røykstripe fra Stearman'en ser jeg, sistemann drar jeg også skjensel på. Når man først skal beskytte spisse gjenstander, hvorfor ikke ta'n helt ut. lama: Vi skulle visst at du var der. Ser du har fått atskillig raffere røykbilder enn jeg klarte, skikkelig nært på den Cornell'en også. Heldig at du fant den ekstra lange stigen slik at du fikk oversiden av DH Vampire duoen. Du fikk med månen du også ja, meget kledelig. Hadde den med Pitts S2A biplan, men det ble ikke like epic. Endret 22. september 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
stakan84 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Her er noen jeg knipset den dagen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå