Skogslik Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg har sendt en betaling til en kar i utlandet via bankoverføring utland. Pengene er trukket fra min konto og står som utført betaling, men mottakeren har ikke fått pengene på kontoen sin enda. Er det slik at det kan ta litt tid før han får dem på sin konto selv om dem vises som trukket fra min konto? Ble sendt sent på kvelden torsdag 19 september. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvilket land er det betalt til? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Polen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fremføringstid vil være typisk 2-5 bankdager til EU-land. Avhengig av når du utførte betalingen på torsdag vil betalingen normalt være fremme tidligst i morgen senest torsdag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Høres riktig ut, da er det bare og vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå