0109Jav Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 jeg har desverre itte annen mulighet enn å slette facebook. men har så mye annet registrert på den! Hva gjør jeg for å beholde spotify og netflix, sammen med ask og fortsatt slette facebook? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvorfor må du slette Facebook? Lenke til kommentar
0109Jav Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvorfor må du slette Facebook? Det er privat Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Litt sen reply, hva? Jeg spurte ikke om spesifikke detaljer. Spørsmålet er egentlig: Kan du ikke bre stoppe å bruke Facebook, framfor å slette? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tenkte jeg også på. Man kan jo bare slette alt av bilder, status oppdateringer, venner osv også bare glemme facebook. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 eventuelt velge at inten utenom deg kan se alt innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå