Gå til innhold

Sim11

Anbefalte innlegg

Hei :) Som sagt er jeg en fotballspiller. Jeg spiller midlertidig back, men mye indreløper/anker. Jeg er liten iforhold til alderen og ikke så sterk. så jeg må utnytte størrelsen og bli ganske kjapp. For noen år siden, når folk ikke hadde utviklet kroppen sin og fått fysikken, var jeg kjappere enn mange, men nå har folk fått fysikken og muskler og blitt kjappere enn meg.

Jeg gjør hva som helst for å bli kjappere sånn at jeg kan rykke fra spillere, løpe dem igjen og spurte langs sida uten å bli tatt igjen og bare spurte forbi alle :)

- Hvordan får jeg en god spurtehastighet (åssen øvelser osv...)

- Hvordan får jeg et bra rykk? (øvelser)

Noe mer som skal til, bare å fortelle :)

Vennligst, fortell et organisert program, som er lett å forstå :)

Takker på forhånd ;)

Endret av SimGev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mye eksplosiv kraft, og springer fra de fleste på de første hundre meterne. Det er snakk om eksplosiv muskelkraft, mye muskelmasse, lange bein og forholdsvis lav fettprosent.

Nå skriver du ikke hvor gammel du er, men du vil utvilkle deg mye gjennom puberteten, og da kan du ta nytte av styrketrening for å øke styrken din.

Lenke til kommentar

Jeg har mye eksplosiv kraft, og springer fra de fleste på de første hundre meterne. Det er snakk om eksplosiv muskelkraft, mye muskelmasse, lange bein og forholdsvis lav fettprosent.

Nå skriver du ikke hvor gammel du er, men du vil utvilkle deg mye gjennom puberteten, og da kan du ta nytte av styrketrening for å øke styrken din.

Mange av de lave er ganske kjappe, f.eks Theo Walcott, Aaron Lennon, Messi osv... men de er jo fult utviklet så, men det er vel mulig for en kortvokst å bli ordentlig kjapp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...