Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge ??

eander

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå kjøpe meg en bærbar pc og har plukket ut 3 maskiner som jeg føler er aktuelle. De har alle sine positive og negative sider.

De jeg vurderer er:

-Tundra 1555

-Elitegroup Green 551(C1400)

-Whitebox CL50

Er det noen som har noen gode råd om hvem jeg bør velge eller hvem jeg i hvertfall ikke bør velge ????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

CL50, uten tvil. Hadde samme problemet som deg, og det står faktisk en Elitegroup av samme modell som du har nevnt nede på postkontoret og venter på meg. Jeg sender den tilbake, for min Whitebox CL50 kommer på torsdag. CL50 er overlegen i specs i forhold til Elitegroupen. Whitebox har også glimrende service. Det er vel denne:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=102...lAction=details

Tundraen du har sett på. Skjermen holder vel ikke helt mål? Og integrert grafikkort?

Lenke til kommentar
CL50, uten tvil. Hadde samme problemet som deg, og det står faktisk en Elitegroup av samme modell som du har nevnt nede på postkontoret og venter på meg. Jeg sender den tilbake, for min Whitebox CL50 kommer på torsdag. CL50 er overlegen i specs i forhold til Elitegroupen. Whitebox har også glimrende service. Det er vel denne:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=102...lAction=details

Tundraen du har sett på. Skjermen holder vel ikke helt mål? Og integrert grafikkort?

Tja...

Om man ser på digitalimpuls.no, ville (vil!) jeg ha valgt en ECS G551.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det har blitt sagt at Zepto Z-note 4100 og Whitebox CL50 er samme maskin. Jeg har lurt på hvorfor de ikke har testet Whitebox på barbara.no. Men de har jo testet Z-note 4100:

bestitestlogo.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...