Keymaster.Po Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg kom tilbake til Michael etter å ha spilt Franklin, og nå er garasjen låst - vil ikke åpne seg for meg, eller for bilene jeg kjører. Og den bilen jeg brukte alle pengene mine på å fikse, den er ikke i garasjen lenger der jeg lot den bli. Noen som har opplevd det samme? Veldig kjedelig! Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Uhm, okey.. Når dette skjedde, så tok jeg å avsluttet - kom tilbake til spillet.. Så var bilen der og garasjen funker igjen.. Ja ja Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200218557-Vehicles-disappearing-from-the-GTA-V-garage-or-losing-upgrades Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fiksa opp en bil, kjøpte garasje til 30k og så ble jeg teleporta inn i garasjen, da var ikke bilen å se noe sted, var heller ikke på impound Er nok noen bugs ute å går, menmen, de bilene du pimper mister du uansett før eller senere ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå