MohWarfighter Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter et open world spill. Jeg har tenkt på disse 2. Jeg vil ha et spill du skal overleve, drepe random folk, kle deg ut osv. Finnes det noen bedre open world spill? Hvilken hadde du det mest gøy i? Endret 22. september 2013 av MohWarfighter Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Overleve? Hva legger du i det? Overleve en apokalypse eller overleve som gangster eller bare leve? Hvis du svarer på det og til hvilken konsoll kan det være lettere å komme med tips Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) DayZ er iallefall et ypperlig survivalspill i veldig store åpne omgivelser. EDIT: Også har du jo Minecraft (ja, faktisk) Endret 22. september 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvis du er ute etter et RPG spill -> Fallout 3 + NV Fallout varer evig lenge hvis du setter deg inn i mods også, som er gratis og lekende lett med den nye manageren som installerer for deg. GTA, DayZ og slike er open world, men har ikke så mye RPG elementer i seg som fallout. Hvis du også liker sverd og riddere etc, er jo skyrim / Dragon age gode RPG spill Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 DayZ er et meget bra spill slik som Lakus sier, men det avhenger vell kanskje på hvilken PC du har? (Kan hende jeg tar feil) Jeg slet i alle fall med at jeg ikke respawnet på andre servere der jeg hadde logget ut og jeg mistet sakene mine. Samt at det til tider kunne lagge noe sinnsykt. Dette var grunnene til at jeg sluttet å spille spillet. Venter heller til DayZ Standalone kommer ut en gang (hvis det gjør det). Minecraft er også slik som Lakus sier et overlevelsesspill som samtidig er veldig avhengighetsskapende. Antar at du har hørt mye om dette spillet så ser ingen grunn til å skrive noe mer om det. The Last of Us er også et meget bra overlevelsesspill, du må jo selvsagt ha PS3 for å kunne spille dette. Ut av de 2 spillene du nevner i innlegget ditt, vil jeg personlig anbefale Grand Theft Auto V. Er ett av de beste spillene jeg har spilt. Er ikke helt feilfritt etter min mening, men nå er jeg i en periode hvor jeg er lei all spilling. Veit dessverre ikke så mye om Fallout 3. Veit kun at det er kun Singleplayer. Dette er grunnen til at jeg aldri kjøpte dette spillet da online er en veldig viktig del i et spill for meg. GTA Online kommer vell ut 1. oktober (hvis jeg har forstått det riktig) så er midlertidig ikke online på GTA V heller, men med så mye å gjøre i GTA V skal nok dette gå greit Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvorfor lager du tråder i hytt og gevær? Du har jo en lignende tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539110&do=findComment&comment=20955181 Spør jo om akuratt det samme, bare mindre utvalg i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Dersom jeg skulle valgt, ville jeg gått for Fallout 3. Har brukt uendelig mange timer i det spillet, og det er alltid noe å gjøre. Endret 22. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå