Gurgalmei Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Har en litt eldre PC hvor skjermene plutselig har begynt å vise ulike farge ruter, linjer or annet. PCen blir umulig å bruke og jeg må boote på nytt. Noen ganger må jeg prøve flere ganger. Kan fungere i mange timer uten problemer. Det kommer iblandt en blue screen, men den passerer så raskt at jeg ikke får sett noe og uansett er det så mange forstyrrende fremmedelementer at jeg neppe klarer å lese stort. Jeg har satt sammen pcen selv, men kan ikke så mye om dette. Jeg antar at det er skjermkortet som begynner å bli "utslitt"? Er det noe jeg kan/bør sjekke før jeg bestiller et nytt skjermkort? HK Abit ix38 quad gt Intel Q6600 Skjermkort ATI radeon HD 3870 (kjører med windows drivere) Windows 7 Skjerm Eizo sx2462 (2 stk) Har brukt PCen med denne konfigurasjonen siden win 7 kom ut og det har fungert helt utmerket til nå. Skjermene er bare et par år gamle. Endret 22. september 2013 av Gurgalmei Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 ja det har du mest sansynelig da. om datan din fungerer helt normalt når du switcher over til det integrerte kortet, da er det nok skjermkortet ditt som er defekt no big worries mest sansynelig Lenke til kommentar
Gurgalmei Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Ok, tusen takk for svar. Da prøver jeg med nytt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå