Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Stoke

fox

Anbefalte innlegg

Grei gjennomføring og finfine 3 poeng. Fornøyd med at vi klarer å hindre Stoke i å skape for mye selv om de hadde ballen i store deler av kampen.

Jeg er ikke fornøyd med angrepsspillet, men det er kanskje ikke så rart med 3. Valget på høyre og en midtbanespiller på venstre. Da lider selvsagt Giroud også.

Blir spennende når vi får fullt lag igjen. Da tror jeg vi kan henge med i toppen en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufint.

Ufint eller respektløst. Si hva dere vil, men kanskje det ligger litt ironi i den siste setningen?

RvP er en spiller som kan avgjøre kampene alene, men håper og tror fortsatt på en god og underholdende kamp. Selvfølgelig er det bittert å se han I United-drakten, ja. Men innerst inne er jeg takknemlig for alt han gjorde i Arsenal, fantastisk fotballspiller. Har ingenting med at jeg ønsker å være ufin mot United supporterene eller RvP.

Uansett er jeg fornøyd med 3 poeng idag, litt uryddig til tider men det er seieren som teller mest. Gledelig å se Arteta på banen igjen idag også. Ekstra gledelig med Ozil som kommer til å gjøre det svært bra i Arsenal-drakten tror jeg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...