Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Pause. Ikke veldig fornøyd med omgangen. Angrepet fungerer ikke. Giroud er i lomma til Huth og Shawcross. Gnabry og Wilshere er dårlige. Ingen bredde i spillet. Ozil ok. Slurver mye. Ramsey vår beste? Tror vi kan ro denne i land om vi ikke slipper inn tidlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ballen var langt forbi Begovic før Koscielny var i nærheten, helt greit mål. Det er fysisk umulig for da hadde ballen vært i mål allerede. Men de viser vel målet i pausen så får jeg se på nytt. Meget mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hadde Koscielny hoppet inn i situasjonen hvor Begovic allerede hadde kastet seg og hindret han i å nå ballen så ville jeg ha skjønt det, men Koscielny gjør jo absolutt ingenting galt. Ikke står han i offside. Han går etter ball og kommer ikke i kontakt med keeperen i det hele tatt og er først inne i situasjonen. Jeg klarer ikke å se hvorfor noen ville engang nevne det for å være ærlig. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sålenge det ikke var offside, Benbjo (noe som det ikke var) så er det ingenting med det målet. En fin heading av Per! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det er fysisk umulig for da hadde ballen vært i mål allerede. Men de viser vel målet i pausen så får jeg se på nytt. Meget mulig jeg tar feil Nei det er det ikke, ballen gikk nemlig til side for Begovic. Når du ser reprisen vil du også se dette Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Arsenal har vært gode, de tar nok denne ganske greit. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Orbinho @Orbinho16s Serge Gnabry with the best pass completion rate of any player so far 96.2% Grei omgang av unggutten, viser rå fysikk men er litt upresis til tider. Kanskje vi får se en Schalke scoop turn igjen?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ah jeg er enig. Begovic trekker seg 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det som er kjedelig med Gnabry er som sagt at han trekker mye inn og fremfor å strekke forsvaret til Stoke som Walcott gjør så dropper han dypt og gjør spillet vårt smalere og tregere da vi må spille oss oppover igjen da Giroud er alene med Huth og Shawcross. Han må lære seg å variere spillet sitt hvis han skal spille på kant, men han spiller som oftest offensiv midtbane for reservene så.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Orbinho @Orbinho16s Serge Gnabry with the best pass completion rate of any player so far 96.2% Grei omgang av unggutten, viser rå fysikk men er litt upresis til tider. Kanskje vi får se en Schalke scoop turn igjen?! 99% av de er bakover på banen. Slike statistikker betyr lite. Må se på pasninger fremover på banen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sykt stygt av Huth Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Synes Gnabry har vært veldig god andre omgang jeg. Råå sterk! 1 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er faktisk keen på et Bendtner-innhopp på slutten. Trenger spilletid for å få han igang. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Lite keen på det, jeg. Misliker fyren pga hans personlighet og tidligere hendelser. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Synes Gnabry har vært veldig god andre omgang jeg. Råå sterk! Jepp. Tatt seg opp. Får vel ny start mot West Brom i midtuke Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Nå må vi skjerpe oss. Stoke styrer nå. Hadde ikke vært ufortjent med en utligning Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Monreal og Ryo på vei inn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fy faen Ramsey tilbake til gamle takter jo. Vært fantastisk dårlig andre omg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 SAGNA!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå