Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Stoke

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skal vel kanskje være annullert? Kos hindrer Begovic der

Du har liret av deg mye rart Benbjo, men nå er du virkelig ute og kjører. Hvordan i helvete blir Begovic hindret av Koscielny der? Koscielny kommer fra motsatt side av Begovic og går etter ball. Begovic stopper opp fordi han tror Koscielny kommer til å heade ballen, men Koscielny bommer på ball.

Så forklar meg: Hvordan i helvete oppfatter du det som om at Begovic blir hindret?

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Du har liret av deg mye rart Benbjo, men nå er du virkelig ute og kjører. Hvordan i helvete blir Begovic hindret av Koscielny der? Koscielny kommer fra motsatt side av Begovic og går etter ball. Begovic stopper opp fordi han tror Koscielny kommer til å heade ballen, men Koscielny bommer på ball.

Så forklar meg: Hvordan i helvete oppfatter du det som om at Begovic blir hindret?

For meg ser det ut som Begovic er i ferd med å kaste seg, men Kos kommer inn i banen hans. Mulig jeg må se situasjonen på nytt, men så sånn ut for meg. At Kos hindrer Begovic i å rekke bort

Lenke til kommentar

For meg ser det ut som Begovic er i ferd med å kaste seg, men Kos kommer inn i banen hans. Mulig jeg må se situasjonen på nytt, men så sånn ut for meg. At Kos hindrer Begovic i å rekke bort

Dette er tullball Benbjo. Så hvis en spiller ser en annen spiller er på vei inn i din sone så skal han passe seg? Herregud. Hvis Begovic trekker seg fordi han ikke har baller så er det ikke frispark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...