AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 .. i fylla. Og jeg er sint på han. Vi skulle finne på noe i dag, men det har jeg ikke lenger lyst til. "Byens hore" kalte han meg. Jeg burde være sint på han, ikke sant? Anonymous poster hash: c1c36...70d 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Men er det sant da? "Fra barn og fulle folk får man høre sannheten". Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du vet jo selv om det er sannt det han sier, og er det ikke det er det jo bare å ignorere han. Ogs som du sa var det jo i fylla, så jeg ville bare glemt det og latet som ingenting... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Nei, det er ikke sant, men han var på fylla mens jeg var hjemme med en flørt. Og da presterte han å kalle meg det. Ufattelig barnslig. Hadde han hatt dame på besøk hadde jeg gratulert han og blitt glad på hans vegne, mens han kaller meg hore. Anonymous poster hash: c1c36...70d Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 «Ingen røyk uten ild..» er det noe som heter. Det kan jo hende at det er personer i vennekretsen deres som sier/mener dette om deg. Om dette er sant, eller ei.. vet du bare selv. Og selv om dette ikke er sant, kan det likevel hende at noen «mener» dette uansett. Mennesker er ikke snille vettu.. Hadde jeg vært deg, ville jeg ha spurt han om hvorfor han sa dette, og om det er flere som mener dette.. (ikke ha en en anklagende mine/tone ovenfor han, men spør heller av nyskjerrighet). Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mulig at han er forelsket i deg og bare ble sjalu siden du var med en annen? 8 Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mulig at han er forelsket i deg og bare ble sjalu siden du var med en annen? +1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Dårlig taktikk isåfall. Er fortsatt sur på han. Anonymous poster hash: c1c36...70d Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Skulle ønske jeg også kjente jenter så han er fortsatt heldig selvom du er litt sur.. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Dårlig taktikk isåfall. Er fortsatt sur på han. Anonymous poster hash: c1c36...70d Skjønner tankegangen din men vit at man gjør og sier mye teit når man er forelska. Hvis dette er tilfellet mente han det nok ikke, var bare sur på deg fordi du flørter med en annen. Å snakke med han om det vil vel være det enkleste og beste. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 En ting er i hvertfall sikkert. Å gå rundt og være sur for det uten å si ifra om noe gjør ikke saken noe bedre. Tvert om; den blir verre. Personlig synes jeg at det er en dum ting å være sur over, spesielt om det kom fra noen i fylla. Men hvis du vil komme noen vei så må du jo fortelle ham at det såret deg. Ingen vil jo egentlig være uvenner. Kommer ikke noe godt ut av det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Ja, jeg vet, men jeg orker ikke ta det opp med han. Har rett og slett ikke lyst. Fikk en melding i stad hvor han bare sa "sorry, ble bare litt mye i går". Hvor han deretter spør om vi skal finne på noe. Nei. Anonymous poster hash: c1c36...70d Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg skjønner at du er sur på han, men personlig syntes du overreagerer litt. Ja han sa noe dumt og du ble såra, da snakker man om det. Han kunne ha gjort verre ting. Pluss ved å overse han er det ikke sikkert at han forstår hva han egentlig gjorde galt og blir helt "wtf? kvinnfolk..." Snakk med han, så fort som mulig. Ikke drøy det over flere dager for da blir det bare verre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Ok, han sendte meg en lang melding nå. Fortsatt litt oppgitt, men skal prøve å tilgi han. Anonymous poster hash: c1c36...70d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 .. i fylla. Og jeg er sint på han. Vi skulle finne på noe i dag, men det har jeg ikke lenger lyst til. "Byens hore" kalte han meg. Jeg burde være sint på han, ikke sant? Anonymous poster hash: c1c36...70d Så lenge du ikke selv mener at du er en hore, spiller det vel liten rolle hva andre mener ..!? Og når du selv fortsetter å gjenta ordet "hore" og topper det med å lage en sytetråd her, hvor ordet "hore" kan gjentas til det kjedsommelige, er det du selv som fortsetter å la denne personen såre deg Når du slutter å gjenta fornærmelsen, så forsvinner den i løse luften Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Han sa det i fylla. Det burde vere indikasjon nok til at det er noko du ikkje burde ta så veldig alvorleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg