Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis kalte meg hore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

«Ingen røyk uten ild..» er det noe som heter. Det kan jo hende at det er personer i vennekretsen deres som sier/mener dette om deg. Om dette er sant, eller ei.. vet du bare selv. Og selv om dette ikke er sant, kan det likevel hende at noen «mener» dette uansett. Mennesker er ikke snille vettu..

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha spurt han om hvorfor han sa dette, og om det er flere som mener dette.. (ikke ha en en anklagende mine/tone ovenfor han, men spør heller av nyskjerrighet).

Lenke til kommentar

Dårlig taktikk isåfall. Er fortsatt sur på han.

Anonymous poster hash: c1c36...70d

Skjønner tankegangen din men vit at man gjør og sier mye teit når man er forelska. Hvis dette er tilfellet mente han det nok ikke, var bare sur på deg fordi du flørter med en annen. Å snakke med han om det vil vel være det enkleste og beste.

Lenke til kommentar

En ting er i hvertfall sikkert. Å gå rundt og være sur for det uten å si ifra om noe gjør ikke saken noe bedre. Tvert om; den blir verre. Personlig synes jeg at det er en dum ting å være sur over, spesielt om det kom fra noen i fylla. Men hvis du vil komme noen vei så må du jo fortelle ham at det såret deg. Ingen vil jo egentlig være uvenner. Kommer ikke noe godt ut av det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du er sur på han, men personlig syntes du overreagerer litt. Ja han sa noe dumt og du ble såra, da snakker man om det. Han kunne ha gjort verre ting. Pluss ved å overse han er det ikke sikkert at han forstår hva han egentlig gjorde galt og blir helt "wtf? kvinnfolk..."

Snakk med han, så fort som mulig. Ikke drøy det over flere dager for da blir det bare verre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

.. i fylla. Og jeg er sint på han. Vi skulle finne på noe i dag, men det har jeg ikke lenger lyst til. "Byens hore" kalte han meg. Jeg burde være sint på han, ikke sant?

Anonymous poster hash: c1c36...70d

Så lenge du ikke selv mener at du er en hore, spiller det vel liten rolle hva andre mener ..!?

Og når du selv fortsetter å gjenta ordet "hore" og topper det med å lage en sytetråd her, hvor ordet "hore" kan gjentas til det kjedsommelige, er det du selv som fortsetter å la denne personen såre deg

Når du slutter å gjenta fornærmelsen, så forsvinner den i løse luften

:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...