OLMOBO Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hei. Vurdere å kjøpe en Dodge ram 1500 som går med gass. Noen som har noen erfaringer med dette? Er det mye tull med gassanlegget? Hvor mye tjener man på å kjøre på gass pr mil kontra bensin? Hvordan er gass prisene nå? Erfaringer med tull på Dodge ? Eks http://www.autodb.no/varebil/search/?xChassisType_Multiple=1003008&xBrand_Multiple=1100133&xFuelType_1002004=on#AdItemId1604748 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Problemet er vel at det bare finnes en håndfull steder man kan få kjøpt drivstoff? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Send selger en epost og spør om kjørekostnader og fyllesteder i ditt nærområde. Jeg antar at den drives av metan "naturgass" og det er mange flere fyllesteder i Norge enn f.eks gassen hydrogen. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det vanlige er at disse bilene bruker LPG (propan) og ikke CNG (metan). Kostnadene til drivstoff vil ligge ca. 40% lavere enn sammenlignbar bensinbil og omtrent det samme som sammenlignbar dieselbil. Her er en liste med LPG stasjoner i Norge: http://www.gjelstenli.no/lpg/FyllestasjonerNorge.htm Klikk neste side nederst for side 2. 1 Lenke til kommentar
ALLFA Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 hei, ieg forstår ikke folk som ønsker å kjøpe Amerika bil.Den store ulempen ingen beskyttelse mot korrosjon.jeg har en sjanse fra usa og japan import. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 hei, ieg forstår ikke folk som ønsker å kjøpe Amerika bil.Den store ulempen ingen beskyttelse mot korrosjon.jeg har en sjanse fra usa og japan import. Jaha, kan du skrive litt mer forståelig? 1 Lenke til kommentar
ALLFA Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 takk, jeg kunne skrive hvis du hjelpe oss å lære norsk . jeg kan bidra til å en gammel bil reparasjon, I can import fra usa og japan.- 20 tonnes of container for 2 units,bil å bruke,used,hvordan du kan legge bilder, god dag, Lenke til kommentar
M.H Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ser at noen er litt plaget med LPG-anleggene til Chevrolet/GMC. Men hvis anlegget er montert av godkjent verksted, og hvis det er noen i nærheten som kan slike anlegg, er det sikkert ikke noe problem. Vet ikke om det samme gjelder Dodge. Kjører selv en amerikaner med dieselmotor. 1 Lenke til kommentar
ALLFA Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Alle har sin egen smak.Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå