Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Hei zanta, hvor er "feelingen" med Galaxy vs Icona? Samsung sin virker mer lekker. Fikk min Icona nå og føler ikke byggkvaliteten er i nærheten av hva jeg forventet - kravstor. Kravstor her også. Tab 3 7.0 ser og føles bra ut (kun 16 GB fås i sort), men den er merkbart tregere enn Icona, som har raskere CPU og GPU. Har kjøpt en Asus Memo Pad HD7 også, den er like rask (minst) som Iconia, og ser like bra ut (minst) som Tab 3, samt at den har bedre skjerm og bedre oppløsning. Skal du ha noe bedre enn HD7, må det bli en Nexus 7 (2013). Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Jeg skal kun kjøre 1 app. HSTouch som viser vær/temperatur/strømforbruk osv. helt til man trykker på den. Da styrer den lys/varme osv. Mao. ingen krevende oppgaver. En hvit Galaxy ser vel "mye" bedre ut? Bør jeg dra til Lefdal og bytte - når utseende er viktigst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Tab 3 7.0 ser mye bedre ut, men er tregere. Sjekk på elkjop.no, der hadde de den til 995 inkl et superraskt 16 GB SD-kort tidligere i uken. Ellers får du Tab 3 8.0 16 GB til 1500 på expert.no i dag. Endret 29. november 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2013 Noen som trenger etui til Icona A1-810? Har et sort liggende, sendes til førstemann som gir 100 kr til porto og bryderi. Send PM. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2013 Er det stor forskjell på en 7" og 8" tablet (i bruk)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå