Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Acer Iconia 7.9" nettbrett 8 GB billig

maeso90

Anbefalte innlegg

Folio'en jeg kjøpte er grei nok. Det er magnetlås på "lokket", funker greit.

Usikker på hva du mener med "horisontalt". Når brettet er i landskapsmodus, så kan "lokket" brettes i en trekant på baksiden, da står brettet i en vinkel, og det fungerer bra.

Det går også an å feste "lokket" i en "klaff" på baksiden for å få en brattere vinkel. Dette fungerer ikke like bra, brettet står ustøtt og har en tendens til å ville falle mot deg (dvs. med skjermen ned). Mulig at dette tilpasser seg etterhvert som Folio'en blir brukt.

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

For de som fortsatt er interessert i Acer Iconia A1-810: Dette er på søndagstilbud på www.lefdal.com, hvor den satt ned fra 1390 til 795: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL1DEE004/acer-iconia-7-9-nettbrett-8-gb.

Ser ut til å være en bra pris, se her: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1863171

Specs finnes her: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/model-datasheet/NT.L1CEE.003

Husk å ta med et bra micro SDHC-minnekort, den har bare 8 GB minne.

Lenke til kommentar

Enig med Tingo. Poenget her er at 6,- er lite for hver forbruker men gang det opp og det blir mye penger for Acer.

Om det er med overlegg eller ikke er jeg usikker på (summen i Euro er jo rund). Så jeg tipper de har oppgitt i NOK for å gjøre det enklere for "oss" å lese tilbudet.

Burde uansett stått at det var 30 Euro som ble refundert.

Lenke til kommentar

Og i dag fikk jeg svar fra Acer. Sakset:

As this is a European offer, we are obliged to write the amount in euros.

Huh? Obliged? Av hvem da?

Heldigvis kommer det mer:

I would like to confirm you that your application has been processed successfully and the promissed amount will be transferred to you.

Puh.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvordan er erfaringene deres med dette nettbrettet? Min oppleves som ganske rask i bruk, og relativt stabil. Har hatt ett kræsj der den plutselig restartet uten feilmelding, ellers har den vært helt fin. Skjermen er ikke særlig å skryte av, heller ikke lyden, men for denne prisen er den bedre enn jeg forventet.

Har også iPad og iPad Mini, og under bruk merker man godt hvorfor de koster endel mer enn Iconia. Har også en Galaxy Tab 3 7", den er i bruk ofte merkbart tregere enn Iconia, og hakker innimellom når man streamer lyd. En gang kræsjet den med "Kernel Panic".

Lurer på en ting med hastigheten på WiFi: Får ikke mer enn ca 15/10 på Speedtest, selv om den viser at den har koblet seg opp med 135 Mbps mot WiFi-router (som er en a/b/g/n/ac-router). Med laptop på WiFi på samme router får jeg 48/12, med iPad nesten det samme.

Lenke til kommentar

Har også en Galaxy Tab 3 7", den er i bruk ofte merkbart tregere enn Iconia, og hakker innimellom når man streamer lyd. En gang kræsjet den med "Kernel Panic".

Hei zanta, hvor er "feelingen" med Galaxy vs Icona? Samsung sin virker mer lekker.

Fikk min Icona nå og føler ikke byggkvaliteten er i nærheten av hva jeg forventet - kravstor.

Endret av Morgens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...