Osteskive Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Folio'en jeg kjøpte er grei nok. Det er magnetlås på "lokket", funker greit. Usikker på hva du mener med "horisontalt". Når brettet er i landskapsmodus, så kan "lokket" brettes i en trekant på baksiden, da står brettet i en vinkel, og det fungerer bra. Det går også an å feste "lokket" i en "klaff" på baksiden for å få en brattere vinkel. Dette fungerer ikke like bra, brettet står ustøtt og har en tendens til å ville falle mot deg (dvs. med skjermen ned). Mulig at dette tilpasser seg etterhvert som Folio'en blir brukt. Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 For de som fortsatt er interessert i Acer Iconia A1-810: Dette er på søndagstilbud på www.lefdal.com, hvor den satt ned fra 1390 til 795: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL1DEE004/acer-iconia-7-9-nettbrett-8-gb. Ser ut til å være en bra pris, se her: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1863171 Specs finnes her: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/model-datasheet/NT.L1CEE.003 Husk å ta med et bra micro SDHC-minnekort, den har bare 8 GB minne. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Ingen cashback, men fortsatt billig da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Ingen cashback, men verdt pengene: http://www.amobil.no/artikler/test-acer-iconia-a1/135025 og http://www.notebookcheck.net/Review-Acer-Iconia-A1-810-Tablet.96428.0.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Samme pris (795,-) enda, selv om det er mandag: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL1DEE004/acer-iconia-7-9-nettbrett-8-gb Dette gjelder altså A1-810, ikke den betydelig dårligere B1-serien. Endret 4. november 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Elkjøp selger Acer iconia A-1 8gb for 800 kr, 250 kr cashback fra acer gir en totalpris på 550 kr. cashback er registrert med EUR 30.- hos meg, ikke NOK 250.- Jeg har sendt en mail til Acer og påpekt dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 cashback er registrert med EUR 30.- hos meg, ikke NOK 250.- Jeg har sendt en mail til Acer og påpekt dette. Med dagens kurs er EUR 30 = 243,48 NOK. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Med dagens kurs er EUR 30 = 243,48 NOK. Akkurat. Ikke 250.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Spørsmålet var mer hvor mye styr man gidder for 6 kroner og 52 øre... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Så hvis det er lite penger så er det greit at en bedrift / et firma lurer deg, og ikke holder det de har lovet? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Enig med Tingo. Poenget her er at 6,- er lite for hver forbruker men gang det opp og det blir mye penger for Acer. Om det er med overlegg eller ikke er jeg usikker på (summen i Euro er jo rund). Så jeg tipper de har oppgitt i NOK for å gjøre det enklere for "oss" å lese tilbudet. Burde uansett stått at det var 30 Euro som ble refundert. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Foreslår at folk venter med å fly opp i hellig drittsinne til de ser hva som faktisk kommer inn på konto (jfr. W511-tråden)... Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Er det noen som har fått Chasback penga? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 (endret) På w511- brettet sto det 100 euro når man fikk bekreftet cashback. På konto kom det kr. 1000,-. Endret 10. november 2013 av teitur Lenke til kommentar
tingo Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Nå er det vel ingen som har blitt sinna i denne tråden ennå Grunnen til at jeg mailet Acer, var nettopp på grunn av W511-tråden, der gjorde jeg det samme og fikk igjen tusen spenn. Tar ikke sjansen på at hvis jeg ikke sier ifra så får jeg 30 euro istedet for 250 kroner. :-) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Og i dag fikk jeg svar fra Acer. Sakset: As this is a European offer, we are obliged to write the amount in euros. Huh? Obliged? Av hvem da? Heldigvis kommer det mer: I would like to confirm you that your application has been processed successfully and the promissed amount will be transferred to you. Puh. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Og den 14.11 kom det inn NOK 250.- på konto. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Yey, da har jeg også fått 250,- fra Acer inn på konto 14.11.13 her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Hvordan er erfaringene deres med dette nettbrettet? Min oppleves som ganske rask i bruk, og relativt stabil. Har hatt ett kræsj der den plutselig restartet uten feilmelding, ellers har den vært helt fin. Skjermen er ikke særlig å skryte av, heller ikke lyden, men for denne prisen er den bedre enn jeg forventet. Har også iPad og iPad Mini, og under bruk merker man godt hvorfor de koster endel mer enn Iconia. Har også en Galaxy Tab 3 7", den er i bruk ofte merkbart tregere enn Iconia, og hakker innimellom når man streamer lyd. En gang kræsjet den med "Kernel Panic". Lurer på en ting med hastigheten på WiFi: Får ikke mer enn ca 15/10 på Speedtest, selv om den viser at den har koblet seg opp med 135 Mbps mot WiFi-router (som er en a/b/g/n/ac-router). Med laptop på WiFi på samme router får jeg 48/12, med iPad nesten det samme. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Har også en Galaxy Tab 3 7", den er i bruk ofte merkbart tregere enn Iconia, og hakker innimellom når man streamer lyd. En gang kræsjet den med "Kernel Panic". Hei zanta, hvor er "feelingen" med Galaxy vs Icona? Samsung sin virker mer lekker. Fikk min Icona nå og føler ikke byggkvaliteten er i nærheten av hva jeg forventet - kravstor. Endret 29. november 2013 av Morgens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå