maeso90 Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Elkjøp selger Acer iconia A-1 8gb for 800 kr, 250 kr cashback fra acer gir en totalpris på 550 kr. Tanker? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Vel for 550,- er jo dette et varp. Amobil gir det terningkast 5 og dette kan sammenlignes med IPad mini dette er faktisk hakket bedre. IPad mini har jeg sett billigst på tilbud til 1995,- idag koster det 2480,- så regnestykket blir i grunn absurd. Dette brettet har veldig god batteritid 12 timer skal være raskt og takler også dagens spill. Uansett tilbudet er egentlig latterlig skal det bli bedre tilbud fra Elkjøp utover må de gi bort varene. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Sikkert grei men vil si det forige tilbudet dem hadde var bedre med w510/511 til 1000 kr etter cashback, riktignok med win 8 men mindre plastic fantastic med aliminium bakside. Endret 22. september 2013 av onkel_jon Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Sikkert grei men vil si det forige tilbudet dem hadde var bedre med w510/511 til 1000 kr etter cashback, riktignok med win 8 men mindre plastic fantastic med aliminium bakside. Kan vel ikke helt sammenlignes siden det er nesten halv pris kontra W510/511... Jeg tror man begynner å bli vel bortskjemte hvis man ikke syntes dette er et megatilbud. 550,- for et godt nettbrett er ganske unikt spør man meg. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Hva vill "250,- i cashback av Acer" si? At du får 250,- avslag på et acerprodukt, eller at acer gir deg penger rett på konto, eller noe helt annet??? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Hva vill "250,- i cashback av Acer" si? At du får 250,- avslag på et acerprodukt, eller at acer gir deg penger rett på konto, eller noe helt annet??? Du får 250,- tilbake på din konto etter kjøpet. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Du får penger på konto 4 - 6 uker etter at du har registrert produktet, og "søkt" om cashback. Detaljer på eu-deals.acer.com. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Nice, bestilte så blir spennende å se. Er lit skeptisk til 4:3 format... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Gjelder ikke tilbudet lengre? Eneste jeg finner er 1490,- minus 250,- http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/ACNTL1DEE004/acer-iconia-7-9-nettbrett-8-gb Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Var sikkert søndagstilbud Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Merkelig at Osteskive kunne bestille idag. Mulig han bestilte på søndag.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Merkelig at Osteskive kunne bestille idag. Mulig han bestilte på søndag.. Dette var Søndagstilbud så han må ha bestilt det da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Damn.. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen soim har kjøpt veske / futteral til dette brettet? Er Rotary eller Folio noe å satse på? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen soim har kjøpt veske / futteral til dette brettet? Er Rotary eller Folio noe å satse på? Jeg har Folio vesker til alle mine 4 brett og er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Rotary Kjøpte dette på ebay til ca halve prisen inkl frakt. Fra Kina, så det kommer sikkert en gang utpå nyåret... Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Dette var Søndagstilbud så han må ha bestilt det da. Stemmer. Jeg bestilte søndag 22.sep Endret 8. oktober 2013 av Osteskive Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Kjøpte dette på ebay til ca halve prisen inkl frakt. Fra Kina, så det kommer sikkert en gang utpå nyåret... Jeg stakk innom iUtstyr i dag og kjøpte en Folio. Litt dyrere, men ingen ventetid. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg stakk innom iUtstyr i dag og kjøpte en Folio. Litt dyrere, men ingen ventetid. Hva syntes du om Folio? Og kan den stå på horisontalt uten at den detter bakover? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Hva syntes du om Folio? Og kan den stå på horisontalt uten at den detter bakover? Folio'en jeg kjøpte er grei nok. Det er magnetlås på "lokket", funker greit. Usikker på hva du mener med "horisontalt". Når brettet er i landskapsmodus, så kan "lokket" brettes i en trekant på baksiden, da står brettet i en vinkel, og det fungerer bra. Det går også an å feste "lokket" i en "klaff" på baksiden for å få en brattere vinkel. Dette fungerer ikke like bra, brettet står ustøtt og har en tendens til å ville falle mot deg (dvs. med skjermen ned). Mulig at dette tilpasser seg etterhvert som Folio'en blir brukt. Endret 10. oktober 2013 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå