Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Acer Iconia 7.9" nettbrett 8 GB billig

maeso90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel for 550,- er jo dette et varp. Amobil gir det terningkast 5 og dette kan sammenlignes med IPad mini dette er faktisk hakket bedre. IPad mini har jeg sett billigst på tilbud til 1995,- idag koster det 2480,- så regnestykket blir i grunn absurd. Dette brettet har veldig god batteritid 12 timer skal være raskt og takler også dagens spill. Uansett tilbudet er egentlig latterlig skal det bli bedre tilbud fra Elkjøp utover må de gi bort varene.

Lenke til kommentar

Sikkert grei men vil si det forige tilbudet dem hadde var bedre med w510/511 til 1000 kr etter cashback, riktignok med win 8 men mindre plastic fantastic med aliminium bakside.

Kan vel ikke helt sammenlignes siden det er nesten halv pris kontra W510/511... Jeg tror man begynner å bli vel bortskjemte hvis man ikke syntes dette er et megatilbud. 550,- for et godt nettbrett er ganske unikt spør man meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva syntes du om Folio? Og kan den stå på horisontalt uten at den detter bakover?

Folio'en jeg kjøpte er grei nok. Det er magnetlås på "lokket", funker greit.

Usikker på hva du mener med "horisontalt". Når brettet er i landskapsmodus, så kan "lokket" brettes i en trekant på baksiden, da står brettet i en vinkel, og det fungerer bra.

Det går også an å feste "lokket" i en "klaff" på baksiden for å få en brattere vinkel. Dette fungerer ikke like bra, brettet står ustøtt og har en tendens til å ville falle mot deg (dvs. med skjermen ned). Mulig at dette tilpasser seg etterhvert som Folio'en blir brukt.

Endret av tingo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...