Keymaster.Po Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Michael Total deaths: 0 Total kills: 9 Innocents killed: 4 Missions passed: 13 Cheat codes activiated: 0 Franklin Total deaths: 0 Total kills: 43 Innocents killed: 4 Missions passed: 9 Cheat codes activiated: 0 Trevor Total deaths: 0 Total kills: 140 Innocents killed: 17 Missions passed: 5 Cheat codes activiated: 0 Jeg holder på med en personlig utfordring. Som er at jeg skal aldri dø. Men bare kopier det jeg skrev over, fyll inn dine egne tall fra spillet eller fra din profil på http://socialclub.rockstargames.com/ Endret 22. september 2013 av Keymaster.Po Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Michael Total deaths: 12 Total kills: 192 Innocents killed: 132 Missions passed: 25 Cheat codes activiated: 0 Franklin Total deaths: 8 Total kills: 181 Innocents killed: 65 Missions passed: 23 Cheat codes activiated: 0 Trevor Total deaths: 21 Total kills: 434 Innocents killed: 232 Missions passed: 18 Cheat codes activiated: 0 Jeg har funnet ut at jeg heller vil dø enn å bli busta av purken, for når de buster deg, så mister du all ammo til alle våpen og all body armour.. fuck that sier jeg bare Endret 22. september 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Jo, du finner "Innocents killed" under Career > Overview > helt nederst på siden, ved Criminal Record og under "Total deaths". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå