Jaeggen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Bjørk ved Bingsfoss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hei Jaeggen. Dette bildet ble jeg "litt svimmel" av å se på Jeg har ikke det aller beste syn, og blir av og til "litt gniete" i øya, men nå greier jeg ikke å få klarsyn. Du vil nok formidle et eller annet med dette bildet, men jeg greier ikke helt å oppdage hva. Kan du hjelpe en amatør som meg? Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Hei Lisbeth, Herlig at du ble litt svimmel :-) Litt svimmel tror jeg han var han som la dette bildet ut også :-) Hastet vel litt med å komme seg ut for å fotografere tenker jeg :-) Når jeg overfører bilder fra kamera til Pc, lager jeg ofte en ekstra fil, som jeg bruker til å eksperimentere litt med forskjellig småting i bildebehandlingsprogrammet, dette er en sånn fil :-) Har her eksperimenter med dybdeskarphet. Laster nå opp riktig fil som versjon 2, og håper at du rekker å lese dette før du løper til optikeren :-) - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg