neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Trevor er iallefall min favoritt karakter! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hva er den deathwish greia? Og hvorfor blir man tvunget til å drepe dem? Og hvilke folk kan man drepe? Har bare spilt 20% så er lenge til jeg kommer dit.. Men vil jo ikke drepe noen av dem.. Hvis man ikke kan velge det bort blir det nok franklin:) Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Hva er den deathwish greia? Og hvorfor blir man tvunget til å drepe dem? Og hvilke folk kan man drepe? Har bare spilt 20% så er lenge til jeg kommer dit.. Men vil jo ikke drepe noen av dem.. Hvis man ikke kan velge det bort blir det nok franklin:) Du kan velge å ikke drepe noen Det er Franklins valg, så du kunne ikke ha drept han uansett Endret 17. oktober 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvorfor gidder folk å drepe noen hvis de ikke må? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Virker som flest tror at C-Deathwish valget impliserer at Franklin dør... Uansett, jeg tok selvsagt C slutten. Brukte 75 timer på å runde spillet 100 %. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Spilt igjennom en gang til nå, og lagra rett før valget. (Knerta Devin første gang, obviously.) Valgte å si opp abonnementet til T nå, og må bare si at sammenlikna med Deathwish-oppdraget var det et monumentalt antiklimaks. Skal prøve den siste utgaven i dag, håper på litt mer spenning og/eller handling når M skal raderes. Og etter det skal jeg laste inn på nytt, redde begge, og kose meg med oppdragene til Lester, som jeg skjønte at jeg burde spare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå