rvenes Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sikkert noken som klarer å lure seg inn uten å lese overskifta også, så legger det i spoiler. Kven valgte du å drepe? Kan man spele oppigjen den siste biten og drepe den noken andre? Kan også være lurt å legge svaret i spoiler... Usikker på om eg valgte rett... Morro var det i allefall, spelt i mange timer, storkosa meg heile vegen. Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mener du det valget når en skal velge å drepe enten Michael, Trevor eller Deathwish? Isåfall valgte jeg sistnevnte Hva skjer om man valgte noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvor mange timer brukte dere å spille igjennom spillet? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg brukte ca. 30 timer. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mener du det valget når en skal velge å drepe enten Michael, Trevor eller Deathwish? Isåfall valgte jeg sistnevnte Hva skjer om man valgte noe annet? Jeg valgte å drepe Taylor, nå får jeg bare brukt Micheal og Franklin Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvem faen er Taylor? Jeg valgte det siste og kan nå møte endgame med alle tre. Faen så kjipt at du faktisk kverker en av de andre hvis du faktisk velger det valget ha ha Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg valgte og drepe trevor, jeg hadde tankte gangen at viss jeg valgte deathwish, så kom Franclin til og bli drept. Etter og ha spillt alle de siste oppdragene så merker jeg at jeg angrer på den avslutninga jeg tok :/ Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Jeg valgte det siste og kan nå møte endgame med alle tre. Faen så kjipt at du faktisk kverker en av de andre hvis du faktisk velger det valget ha ha Egentlig passe dritt å få en karakter drept. Valgte selv Death wish fordi jeg ikke ville drepe de to andre, men tenkte at de sikkert ikke ble drept uansett selv om jeg hadde valgt å drepe Michael eller Trevor. Visste absolutt ikke at det var mulig å få de kverket. Det er vel kanskje mulig å laste en tideligere save for å få ta et annet valg, eller? Kjipt for de som angrer.. Endret 22. september 2013 av Maeriel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg brukte ca. 30 timer. Det var ikke dårlig, da tror jeg det blir mye gameplay ja! Vel, jeg tror faktisk jeg venter med å kjøpe spillet til det faktisk er på PC. Bra å se at dere ligger spoilers i spoilers, slik at ikke jeg fikk lest noe jeg ikke skal! Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Drepte Trevor jeg også.. Trodde deathwish innebærte at Franklin døde, og fant ut at jeg ville beholde Michael og Franklin etter en lang diskusjon med meg selv. Angrer bittert på det nå, spesielt når siste save er et godt stykke tilbake i spillet.. Anbefaler alle å spille igjenom valg A. under replay missions. Virkelig sterkt mission. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Dere som drepte Trevor, kan dere ikke bruke han etter at dere er ferdig med alle oppdragene? Sprøtt i såfall!Jeg syns forøvrig at det siste oppdraget, hvor man skulle drepe alle mulige fiender, var alt for enkelt! Et av de enkleste oppdragene faktisk. Og det store siste ranet var heller ikke spesielt vanskelig. Jeg hadde også håpet at det skulle komme en twist på slutten hvor noen hadde sviktet crewet, som f.eks. Lamar eller Lester. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg dropper spoiler ettersom de som faktisk leser dette helt her nede fortjener å få historien røpet. Jeg valgte å drepe Trevor, men mens jeg stod ovenfor han og skulle skyte han i hodet så merket jeg at jeg angret og klarte ikke presse inn triggeren. Da tok Michael over og plaffa han ned og han brant opp, haha. ^^ Det positive er jo at man får pengene hans fordelt på de 2 andre. Det negative er jo at man mister Trevor og alle tingene man eide med han, samt oppdragene man eventuelt hadde igjen fra hans side. Så derfor valgte jeg å hente opp en eldre save for å spare alle sammen. Er jo litt humor å kunne velge Trevor igjen for å se hva han driver på med. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Merker at det enda er kjipt at jeg trepte Trevor, OG at jeg bare brukte 1 game save.... er på 36% av runde nummer 2 D: Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 100% gjennomført gameplay. Michael, Franklin og Trevor i live. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gidder heller ikke ta dette i spoilertag. Folk må skjønne tegninga nå. Jeg drepte ingen av de to. Det var egentlig helt uaktuelt for meg. Michael likte jeg veldig godt fra starten, så han måtte leve. Trevor er en av de beste karakterene jeg har sett i et spill. Han er et rasshøl av dimensjoner, men jeg er svak for lojaliteten han viser til de i andre crewet, og jeg følte virkelig man fikk komme ordentlig under huden hans underveis i spillet. Han er en fascinerende person rett og slett. (Og skuespilleren som har gitt karakteren liv må få MASSIV kudos. Utrolig dyktig fyr, morsomt nok ligner han ganske mye på karakteren han spiller. Stephen Ogg: Jeg tolket også situasjonen slik at det var en mulighet for at Franklin ville dø hvis han prøvde å redde begge de to andre. Men det var egentlig greit, ettersom jeg følte at det passet med hans oppførsel tidligere i spillet. Slik jeg tolket Franklin er han en ambisiøs og relativt skruppeløs person, men han ville aldri drepe sine egne venner. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg valgte først B da jeg trudde at C trekte hvem som skulle bli drept. Men etter det angra jeg så utrolig mye så jeg tokk en save jeg hadde for 10 oppdrag tilbake. Var kjedelig å gjøre 10 like oppdrag jeg gjorde for en dag siden men det var verdt det. Har nå tatt C og alle tre hovedkarakterene lever. Nyter livet i Los Santos med fleere millioner på alle karakterene! Edit: Har brukt omtrent 30 timer + -. Endret 2. oktober 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det ble litt kjedelig da oppdragene var ferdig. Vurdere å gjøre noen av de morsomme oppdragene på nytt igjen. Noen som vet om jeg får beholde pengene fra ranene? Eller får jeg kun forbedret "scoren" på oppdraget? Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Hva skjer med eiendommene til den karakteren man evt. dreper? Endret 2. oktober 2013 av -Morten_ Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er det et oppdrag der man kan finne alle ufo delene eller er det bare rundt det fjellet? Å den ufoen man kan se er den på et oppdrag? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Trevor falt ikke helt i smak for folk flest, eller? Samtlige valgte jo å drepe han, haha. Men jeg føler Rockstar på en måte gjør det lett å fjerne Trevor, siden han fremstår så kald ovenfor Michael. Javel, han lata som han var død, men hva faen? Synes det var greit helt til de mer klare drapstruslene kom, og før valget mitt innså jeg virkelig at Rockstar har knust Trevor som karakter og at de nærmest ønsker at vi skal ta knekken pån. Inntrykka letta dog litt når han kom til "unnsetning" når du skal skyte deg ut sammen med Dave, men føler dette er noe Rockstar bare putta inn for å gi Trevor en sjanse. Kan man virkelig velge å drepe Michael? Altså, han tar Franklin til seg og kaller han "the son i never had", han har en familie (greit, de sliter, men du skværer opp mot slutten...). I tillegg virker han som en real "good guy" på de fleste plan. På min første walkthrough valgte jeg death wish, siden jeg ikke hadde hjerte til å drepe noen av de. Jeg tenkte at jeg måtte gjøre den æreverdige tingen å kjempe for vennene mine og eventuelt dø i forsøket. Jeg spilte dog igjennom en gang til (lagra før valget) og valgte å drepe Michael, siden det virka så innlysende å velge Trevor. Skal ikke røpe stort, men på et punkt felte jeg faktisk en liten tåre, som aldri har skjedd med spill før. For meg var det nesten umulig å ta livet av han. Det virker som om Rockstar har tenkt på dette, siden Michael i samtalen går til "angrep" på Franklin, som på en måte gjør det lettere å ta livet av han. Kanonsingleplayer av Rockstar, imo noe av det beste som er laget. Endret 2. oktober 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå