Loomis Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg har en maze4 gpu til mitt skjermkort. eller, har ikke kjøpt meg et skjermkort enda for det jeg kjøpte var ødelagt. nå skal jeg bestille et nytt et. jeg tenkte på et 9600pro kort, men vet ikke helt om det yter bra eller ikke. så er jeg heller ikke helt sikker på om den kjøleren passer, står jo at den passer til radeon kort. men jeg spør nu uansett for å være sikker. vis dere har noen andre anbefalinger til skjermkort tas det imot med takk! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hvis det ikke passer så kjøper du termisk lim og limer det på :wink: Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 jepp, eller bare høre om nån har peiling før man bestiller Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har du en link til ett bilde? ser jo fort om den passer godt.... Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg tenkte på dette Skjermkorte sammen med en dangerden maze4 vannblokk. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 passer alle kort i 9000 serien har den selv. passer også gf 3, 4 og FX da den har flere hull for feste Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 ok står jo at det passer, så regnet egentlig med det. men er fint å være helt sikker! takk *bestille* Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 okey, det passer til hullene osv! men det hjelper jo ****** ikke en dritt når det en en liten dings som gjør slik at blokken ikke får årntlig kontakt. det endte med et svidd skjermkort! luktet meget dårlig i hele huset! det var de pengene, men jeg stappet på standard kjøleren igjen, da startet det opp igjen.. heldig der ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 okey, det passer til hullene osv! men det hjelper jo kjøss ikke en dritt når det en en liten dings som gjør slik at blokken ikke får årntlig kontakt. det endte med et svidd skjermkort! luktet meget dårlig i hele huset!det var de pengene, men jeg stappet på standard kjøleren igjen, da startet det opp igjen.. heldig der ja Hvilken dings snakker du om har selv hatt 9700 kort og det var ingen problemer Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 9600pro kort det er snakk om. var en liten gul ting som var akkurat i veien. så det ene hjørnet på blokken kom litt borti denne. det var nok til at d ikke ble god nok kontakt. skjønte egentlig at det kom til å skje, men måtte jo bare prøve. får vel bare selge korte vidre Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva med 9600 kort som ikke har aktiv kjøling.. har de disse hullene på undersiden ? JEg har selv et 9600 kort, men der er ribba så stor at jeg ikke ser under. Står på masse blokker at de passer på alle 9xxx kort, men har de regnet med 9600 uten aktiv kjøling da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå