Lisbeth Grendal Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 "Scchhhh ...." ! Kom ikke for nær ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hei, Lisbeth. Du har da jamen kommet nær nok, og bildet viser mer detaljer enn jeg trodde fantes ... . Svanens klare beskjed om ikke å trå over "demarkasjonslinjen" skaper liv, og mykt lys og en fin, uskarp bakgrunn bidrar ytterligere til å gjøre bildet meget severdig. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Hei, Lisbeth. Du har da jamen kommet nær nok, og bildet viser mer detaljer enn jeg trodde fantes ... . Svanens klare beskjed om ikke å trå over "demarkasjonslinjen" skaper liv, og mykt lys og en fin, uskarp bakgrunn bidrar ytterligere til å gjøre bildet meget severdig. Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert. Takk for alltid hyggelig kommentar. Kan hende bildet er severdig, men jeg synes alltid det mangler noe ved bildene mine. Jeg får det liksom ikke helt til. Men jeg forstår at det skal mye trening til, og jeg har jammen ikke tenkt å gi meg Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Veldig bra av Svanen dette ! Har du et bildebehandlingsprogram ? Alle bilder trenger etterbehandling . På ditt Svanebilde, kunne du gjort det til det bildet du ønsker, da råmaterialet er godt . Vennlig hilsen Terje . Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Veldig bra av Svanen dette ! Har du et bildebehandlingsprogram ? Alle bilder trenger etterbehandling . På ditt Svanebilde, kunne du gjort det til det bildet du ønsker, da råmaterialet er godt . Vennlig hilsen Terje . Hei, Terje. Tusen takk igjen, for hyggelig kommentar. Jeg har bare benyttet meg av de relativt få mulighetene i Picasa. Har nylig anskaffet Photoshop CC, så nå skal jeg forsøke å gjøre meg kjent i det programmet. Jeg ser at det er et hav av muligheter der, men der må man jammen også ha "tunga rett i munnen", spesielt for en som meg, som trenger å ha det inn med teskjeer Men den som intet våger ... osv. Dere får "bære over" med meg Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Veldig bra av Svanen dette ! Har du et bildebehandlingsprogram ? Alle bilder trenger etterbehandling . På ditt Svanebilde, kunne du gjort det til det bildet du ønsker, da råmaterialet er godt . Vennlig hilsen Terje . Hei, Terje.Tusen takk igjen, for hyggelig kommentar. Jeg har bare benyttet meg av de relativt få mulighetene i Picasa. Har nylig anskaffet Photoshop CC, så nå skal jeg forsøke å gjøre meg kjent i det programmet. Jeg ser at det er et hav av muligheter der, men der må man jammen også ha "tunga rett i munnen", spesielt for en som meg, som trenger å ha det inn med teskjeer Men den som intet våger ... osv. Dere får "bære over" med meg Mvh Lisbeth. Photoshop er bra, jeg blir også helt satt ut av mulighetene til programmet, men ikke la DET sette ut dine muligheter til å utforske ! Kan hjelpe deg på helt elemetære ting, hvis du ønsker . Hilsen Terje . Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Veldig bra av Svanen dette ! Har du et bildebehandlingsprogram ? Alle bilder trenger etterbehandling . På ditt Svanebilde, kunne du gjort det til det bildet du ønsker, da råmaterialet er godt . Vennlig hilsen Terje . Hei, Terje.Tusen takk igjen, for hyggelig kommentar. Jeg har bare benyttet meg av de relativt få mulighetene i Picasa. Har nylig anskaffet Photoshop CC, så nå skal jeg forsøke å gjøre meg kjent i det programmet. Jeg ser at det er et hav av muligheter der, men der må man jammen også ha "tunga rett i munnen", spesielt for en som meg, som trenger å ha det inn med teskjeer Men den som intet våger ... osv. Dere får "bære over" med meg Mvh Lisbeth. Photoshop er bra, jeg blir også helt satt ut av mulighetene til programmet, men ikke la DET sette ut dine muligheter til å utforske !Kan hjelpe deg på helt elemetære ting, hvis du ønsker . Hilsen Terje . Hei, Terje. Tusen, tusen takk. Er veldig glad for at det finnes så hjelpsomme og snille mennesker i dette forumet. Det blir spennende å se om jeg kan få til noe i Photoshop, og det er alltid viktig å fokusere på mulighetene, og ikke begrensningene. Det blir veldig spennende utover, så du kan kanskje gi meg råd og tips etter hvert ? Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg