tomsi42 Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Nydelig bilde, Tom. Ikke så langt fra et moderne maleri det der - tror du har sansen for litt rask og rot Guinness'n var særdeles pen og fristende. Enkelheten til pappkomprimator-pallen er også noe som faller godt i smak. Papp-pallen er jo et lite kunstverk, godt sett, fin komp, flott lys og farge på bakgrunnen. Og den svarte skyggefugen mellom vegg og gulv er perfekt plassert i forhold til pallen! Hvem skulle trodd at komprimert papp kunne bli så fin? Imponerende mange gode bilder, etter min smak. Likte best 10. Refleksjoner, 11. busken i spoileren og pappen i den 12. Virker som om G3 og 60mm'n trives godt sammen. Takk for hyggelige kommentarer. G3 og 60mm-en er helt klart et trivelig par. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Ingen bilde i dag - jeg benytter også denne søndagen til å slappe lit av. Og ser litt på bildene jeg tok i går. Som tidligere nevnt, så har jeg vært i Krsitansund i helgen; og fikk med meg litt av Nordic Light Workshop Marathon. I går var jeg med på workshop'en "Rock'n'Roll photography" og fikk dermed flere bilder som absolutt kunne vært dagens bilder. I tillegg fikk jeg benyttet 17mm-en. Legger noen smaksprøver i en spoiler. Det første bandet vi fotograferte - fikk ikke med meg navnet Band nr. 2: RAM Et portrett av Arild fra RAM RAM på scenen (kan anbefales) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Pappbildet var slående i all sin enkelhet. Tok seg bra ut mot den gule veggen. Enkelt er bra rett og slett. Håper du ellers hadde det bra på workshop'en. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Pappbildet var slående i all sin enkelhet. Tok seg bra ut mot den gule veggen. Enkelt er bra rett og slett. Håper du ellers hadde det bra på workshop'en. Takk. Jeg hadde det storartet på workshopen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 14. Arnold Hauk ... G3; 1/125s; f/6,3; ISO 800 Et utsnitt av kommunegården i Sandvika Lenke til kommentar
egilh Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Veldig stramt og fint utrykk det her. Jeg var en tur i Sandvika og klarte ikke å fange noe så bra. Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 papp bildet var suverent, Arnold Hauk bildet har også noe ved seg som jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Flott utsnitt på det siste der! Enkelt, men vellykket! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Veldig stramt og fint utrykk det her. Jeg var en tur i Sandvika og klarte ikke å fange noe så bra. Takk. Det var det eneste skikkelige jeg fikk ut av Sandvikaturen ... papp bildet var suverent, Arnold Hauk bildet har også noe ved seg som jeg liker veldig godt. Takk. Flott utsnitt på det siste der! Enkelt, men vellykket! Takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 15. Høstfarger G3; 1/160s; f/2,8; ISO 160 Stemningsbilde fra Lysaker og fra Slependen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Høstfargene må man ha med i Oktoberfesten ja .... fint stemningsbilde i spoiler også. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 "Arnold Hauk..." må vel sies å ha et selektivt utsnitt. Men du gjør det igjen, med enkle, velkomponerte geometriske former. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Høstfargene må man ha med i Oktoberfesten ja .... fint stemningsbilde i spoiler også. "Arnold Hauk..." må vel sies å ha et selektivt utsnitt. Men du gjør det igjen, med enkle, velkomponerte geometriske former. Takk for kommentarene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Løkke bro G3; 1/125s; f/5,6; ISO 800 Nok en gammel kjenning som er med på mange av mine fester. Endret 16. oktober 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ser at du har fremdeles en fasinasjon over bruer.. Et flott bilde! Liker godt gårsdagens høstfarger, den var fin! Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nr 10 var nydelig. Kjempe flott farge i speilinga på vindusruta! Nr 12 falt også i smak. Nydelig! Nr 15 enkelt og veldig flott. Dagens var et flott høstbilde. Flott komponert og selv om det ser ut som personen på bilde har det travelt, var det ei rolig fin stemning i bilde! Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Løkke bro Flott bro, og likte "trafikklysene" spesielt godt også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Det ble vakkert høst-bilde med den broen ja Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Lighttrail ble vellykket, selv foretrekker jeg faktisk det i spoiler. Ferdig komprimert ble også flott, farger og komposisjon. Til slutt, Løkke bro i høstskrud tar seg meget godt ut, fin komp der også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Ser at du har fremdeles en fasinasjon over bruer.. Et flott bilde! Liker godt gårsdagens høstfarger, den var fin! Nr 10 var nydelig. Kjempe flott farge i speilinga på vindusruta! Nr 12 falt også i smak. Nydelig! Nr 15 enkelt og veldig flott. Dagens var et flott høstbilde. Flott komponert og selv om det ser ut som personen på bilde har det travelt, var det ei rolig fin stemning i bilde! Flott bro, og likte "trafikklysene" spesielt godt også. Det ble vakkert høst-bilde med den broen ja Lighttrail ble vellykket, selv foretrekker jeg faktisk det i spoiler. Ferdig komprimert ble også flott, farger og komposisjon. Til slutt, Løkke bro i høstskrud tar seg meget godt ut, fin komp der også. Takk for kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå