tomsi42 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 31. Halloween G3, 1/125s; f/2,8; ISO 640 Da har vi kommet til veis ende. Det er halloween og siste dag av oktoberfesten ... Takk for følget til alle sammen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Flott fest og fin avslutting. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Den var jo søt og blid den, og ikke av den stygge typen ... (Jeg ble litt lei av å åpne døren her utover kvelden - ser endelig ut til at spøkelsesvandringen her har gitt seg nå.) Takk for Oktoberfest følget, det gikk jo ganske greit etter hvert...husker ikke hvor mange jeg har vært med på jeg, kanskje 6, siden 2008.... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Absolutt en godlynt variant av Halloween. Her er det ingen fare for å bli truet med 'knask eller knep', vi er omtrent de eneste her Takker også så mye for Oktoberfesten, det har vært trivelig. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fin avslutning på fin fest! Gratulerer med vel gjennomført Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Likte definitivt hovedbilde "Hud" best, ble mer åpent for tolkning synes jeg. Gode farger og fint utsnitt på "under broa". Og så en ufarlig hallowen-avslutning ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå