tomsi42 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Bruker: tomsi42Utfordring: Sigma 60mm f/2.8 for µ-4/3Deltagernivå: KandidatKameraer: Holde meg til G3 (tror jeg ) Tilleggsutfordring: Nei! Ikke denne gangen, for travel måned Endret 21. september 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) 1. Da er vi i gang G3; 1/1000s; f/6,3; ISO 160 Det er oktoberfest og da må vi ha litt øl Dette er vel siste kveld med internett-forbindelse på denne turen, så dere får sette dere og slappe av til jeg er tilbake i gamlelandet på søndag: (Den observante betrakter vil bemerke at bildet er tatt med en 17mm og dermed er ikke en del av festen Endret 1. oktober 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fint glass, fristende innhold... Behagelig komponert. Og så liker jeg de små boblene! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Enig der Evenseth, boblene var temmelig viktige her. Speilingen i bunnen liver også opp. Bare så synd Tom må sitte der og kjede seg med et ølglass. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Flott bilde! Det tok faktisk litt tid før jeg så boblene, da jeg var så opptatt med å finne ut av hvordan omgivelsene kunne se ut i speilingen i bunnen av glasset... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hmm...hva er det da? Noe som hører høsten til? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Fint glass, fristende innhold... Behagelig komponert. Og så liker jeg de små boblene! Takk. Innholdet var godt - en Erdinger Weissbeer Enig der Evenseth, boblene var temmelig viktige her. Speilingen i bunnen liver også opp. Bare så synd Tom må sitte der og kjede seg med et ølglass. Ja, jeg har det fælt Og verre skal det bli når jeg blir nødt til å sitte å kjede meg med et vinglass eller to Flott bilde! Det tok faktisk litt tid før jeg så boblene, da jeg var så opptatt med å finne ut av hvordan omgivelsene kunne se ut i speilingen i bunnen av glasset... Takk. Det er nok enklere å å ta en tur til Schwäbische Gmünd og se selv Hmm...hva er det da? Noe som hører høsten til? Øl hører da til hele året Eller tentke du kanskje på spoiler-bildet? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Et ikke overraskende motiv, måneden og fotografen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tøff komposisjon. Stilig story i bildet. Aner jeg ompa ompa og de greiene der etter hvert? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Selv det halve glasset var fristende... Fin skarphet og morsom speiling i foten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Et ikke overraskende motiv, måneden og fotografen tatt i betraktning. Takk. Der ble jeg ferska Tøff komposisjon. Stilig story i bildet. Aner jeg ompa ompa og de greiene der etter hvert? Takk. Desverre så ble vi ferdig med ompa og de greiene i slutten av september ... Selv det halve glasset var fristende... Fin skarphet og morsom speiling i foten. Takk. Den smakte fortreffelig fra start til slutt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Artig og godt observert refleksjon. Pent. Ikke drikk deg ihjel da. Ser frem til flere bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Artig og godt observert refleksjon. Pent.Takk. Ikke drikk deg ihjel da. Ser frem til flere bilder.Ingen grunn til panikk Har kun vært uten skikkelig internett noen dager ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 2. Taktskifte G3; 1/1250s; f/2,8; ISO 160 Våre høstturer handler ikke bare om øl og ompa-musikk. Vi må også innom Moseldalen og besøke vår faste vinbonde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 3. Kveldsstemning på elvekanten G3; 1/125s; f/4; ISO 320 München og oktoberfest er full fart og mye moro i store glass (og skallebank dagen etter). Men i Moseldalen nyter vi god hvitvin, går rolige turer langs elven, og tar seg tid til en lang pause. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 2. Mer smakfullt med vin i glasset ja...... 3.Det var fint og fredfylt ja.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 2. Mer smakfullt med vin i glasset ja...... 3.Det var fint og fredfylt ja.... Takk. Jeg må jo tekke både øl og vin-entusiastene. Whisky-fansen får vente Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det var to stemningsfylte vinbilder fra Moseldalen. Det blir vel hardt å komme hjem etter slikt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Det var to stemningsfylte vinbilder fra Moseldalen. Det blir vel hardt å komme hjem etter slikt? Det er ikke hardt å komme hjem. Har jo passet på å ta med noen flasker Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) 4. Donald was here G3; 1/125s; f/5,6; ISO 200 Når vi drar hjem fra Moseldalen, så deler vi turen i to etapper. Overnattingen skjer gjerne mellom Hannover og Hamburg, slik at siste etappe ikke blir for lang. I år overnattet vi i Munster, der de har funnet ut at koblingsbokser ikke trenger å være kjedelige. Endret 6. oktober 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå