Kingsbay Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hei Veit ikkje heilt kor i forumet denne tråden passar best, men prøver her.Eg har ein plan om å bygge ein enkel PC som kun skal nyttast til å skrive på. Maskina må kunne koble seg til trådlaust internett og ha moglegheit for å lagre tekstfiler, i tillegg til sjølve OSet, men det er det. Den skal ikkje ha noken tilkoblingar utanom ein kontakt for straumkabel, evt. ein hodetelefonutgang. Den kjem til å køyre Linux.Som di ser, so treng ikkje denne maskina all verdens prosessorkraft. Det er litt av poenget. Målet er å lage maskina so billeg som mogeleg. Eg er derimot ikkje heilt sikker på akkurat kva komponentar eg trent, forutan ein prossessor, (grafikkkort?), RAM, ROM, ein form for WIFI-modul, batteri, eit tastatur og ein skjerm. Det er her eg treng hjelp. Eg har ikkje heilt bestemt meg for kva formfaktor maskina skal ha; ein vanleg bærbar PC, ein liten "stasjoner" PC med tilhøyrande tastatur og skjerm, eller ei lita "Raspberri pi"-type maskin. Med so låge maskinvarekrav, verkar ein liten formfaktor (usb-stick) naturleg for meg. Men då treng eg i tillegg eit eksternt tastatur og skjerm, noko som vil føre til ein større pakke. Om eg skal lage maskina som ein meir tradisjonell bærbar PC, so treng eit kabinett. Då ser eg for meg at eg anten finn ein billeg ferdiglaga variant på nettet, som ein berre treng å plasera komponentane inni, eller at eg finn nokon som kan produsere eit tilpassa kabinett etter mine spesifikasjonar. Eg er litt usikker på kor lett det andre alternativet er å gjennomføre, kanskje nokon der ute veit om nokon som gjer slikt?Dette vart ein litt rar tråd, men håper nokon skjønner kva eg er ute etter og kan hjelpe litt. Takkar på forhand for alle svar, store eller små! Kingsbay Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det høres nesten ut som om du kan klare deg helt fint med en Raspberry Pi. Om du skal h WiFi så må du da kjøpe t usb nettverkskort. Da sitter du igjen med en usb prot igjen og da vil jeg foreslå tastatur og mus fra logitech som begge støtter unifying slik at du kun trenger en dongle for begge. Eller så kan du vente til nye Intel NUC kommer. Lenke til kommentar
Kingsbay Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Men hadde det vert mogleg å bygge min eigen "raspberry Pi", altso frå botn av? Det er det eg eigentleg er ute etter, å komme so nærme fabrikken som mogeleg, om du skjønner. Og det er ein fordel at heile konstruksjonen er so enkel å bruke og å ta med seg som mogeleg, det er derfor eg mellom anna har sett for meg å pakke alt inn i eit bærbart kabinett, ala ein tradisjonel laptop. Men takk for svar Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan jo bruke en raspberry pi til å lage en laptop. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Men hadde det vert mogleg å bygge min eigen "raspberry Pi", altso frå botn av? Det er det eg eigentleg er ute etter, å komme so nærme fabrikken som mogeleg, om du skjønner. Og det er ein fordel at heile konstruksjonen er so enkel å bruke og å ta med seg som mogeleg, det er derfor eg mellom anna har sett for meg å pakke alt inn i eit bærbart kabinett, ala ein tradisjonel laptop. Men takk for svar Jepp det er mulig, men kan være vansklig hvis du ikke kan noe om en maskinensoppbygning (på cpu nivå). Jeg studerer IT, så jeg har sendt deg en PM, med en powerpoint om nettopp dette. Du må sette deg inn i hvordan en maskin fungerer ved hjelp av strøm (av/på), på den måten kan du lage en enkel krets som igjen er en pc. Derimot ikke forvent å last inn et OS på den med det første. Det hadde vært veldig gøy om du fikk til det her! Endret 23. september 2013 av chri-ot Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Veldig interessant, husk å poste arbeidslogg hvis du gidder! Du kan sjekke ut GizmoSphere (AMD) og MinnowBoard (Intel). Førstnevnte er "bedre", men nå har du link til begge. Nyttig sammenligning. EDIT: Så billig så mulig, hmm. Sjekk ut: CubieBoard | link til spesifikasjoner, open-source BeagleBoard. Endret 23. september 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Kingsbay Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Tusen takk for svar Er framleis veldig tidelg i planleggingsfasen, so blir nok ei stund til ein evt arbeidslogg når internettet Men var mykje bra info her. Serlig Cubieboard var i nærheita av det eg ser for meg. For å presisere litt meir kva eg er ute etter: Er det muleg å få kjøpt einkeltkomponentar, som ein stykk prosessor (t.d. ein Dual core ARM cortex-A7 processor, NEON, VFPv4, 512KB L2 cache, den som sitter i Cubieboard), for å så å sette dei saman på eit kretskort? Då kan eg få akkurat den funksjonaliteten eg treng. Dei fleste min-PCane eg har sett til no har ein del av funksjonane eg treng + ein del eg ikkje treng. Eg ser for meg to ulike oppsett for maskina mi akkurat no: Det eine er at eg har ei maskin med ein hann-usb kontakt, som eg kan stikke inn i usb kontakten til ein vilken som helst anna PC. So kan PC-en boote opp frå maskina mi, og køyre via den, men bruke sitt eige tastatur og sin eigen skjerm. På den måten treng eg ikkje å tenka på skjerm eller tastatur. PC-en skal ikkje kunne bruke nokre av sine eigne tilkoblingar, berre dei som er på maskina mi. Sikkerheit er forresten eit viktig poeng. Det andre oppsettet er med tastatur, skjerm og batteri, som ein vanleg bærbar. Då vert heile maskina nødvendigvis større og dyrare. Uansett oppsett, skal eg i utgangspunktet kunne gjere to ting på maskina; skrive (Openoffice) og overføre tekstfiler til/frå ei anna maskin via WIFI eller bluetooth. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det er mulig ja, du får kjøpt slike på nettet. På wikipedia er det også en liste over SoC-er basert på de ulike prosessorene fra ARM. Jeg ville tatt en av de nye arkitekturene, de har bedre støtte for Linux enn f.eks. SoC-en på RPi. Du finner også tegninger på RPi og CubieBoard, og sikkert mange flere. Hvis du kontakter e22.biz så kan de tilby CNC av plast og aluminium, samt kutting. Og i tillegg litt diverse annet. Ut ifra galleriet på siden så er det imponerende arbeid. Angående sikkerhet, så kan det vel være greit å kryptere trafikken, uten at jeg vet helt hvordan du skal gå frem med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå