MohWarfighter Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hei! Jeg skal kanskje preordre watch dogs. Er det free roam(gå rundt)? Hva kan man egentlig gjøre? Bare hacke? Jeg vet det ikke har kommet ut men jeg vet ikke så mye om det Jeg synes det så mer interessant ut en gta. Takk for svar. Lenke til kommentar
Niper Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 .... Veit du ke "Google" e?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jepp, Watch Dogs skal angivelig være et "open-world"-spill i samme gate som GTA og Saint's Row. Hvorvidt Ubisoft leverer som lovet gjenstår å se, selvsagt. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 .... Veit du ke "Google" e?? Kan vi ikke like gjerne bare stenge forumet siden Google finnes? 1 Lenke til kommentar
Niper Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kan vi ikke like gjerne bare stenge forumet siden Google finnes? Hadde tatt han 2 minutta og søka pao da. Istaden fy laga han eit heilt nytt innlegg om da. Sida heiter Diskusjon.no ikkje Spørsmål.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå