Ezmeralda Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Heyhey Ja, driver med litt tegning på fritiden og tenkte jeg kunne legge ut noen av dem her. Tegner mest på ark, men hadde en periode da jeg tegnet mye digitalt, er stort sett de tegningene som legges ut her. Tegningene mine er hovedsakelig portretter og ganske realistiske. Setter pris på kritikk og ros Starter med et gammelt portrett av Padme/Queen Amidala (Star Wars) 3 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Her er tre til, disse er av litt nyere dato nr. 1: Fra Supernatural, Dean (Jensen Ackles) nr. 2: Lady gaga nr. 3: Fra Game of Thrones, Daenerys (Emilia Clarke) Alt er tegnet i Photoshop 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 sr bra ut, de siste to så til og med ekte ut. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Takk Ja jeg prøver å få det til å se så realistisk ut som mulig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvor lenge har du tegnet? Utrolig gjennomførte tegninger. Likte spesielt portrettet av Emilia Clarke / Daenerys. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Hvor lenge har du tegnet? Utrolig gjennomførte tegninger. Likte spesielt portrettet av Emilia Clarke / Daenerys. Har tegnet så lenge jeg kan huske, men det er ikke før i det siste at jeg har begynt å ta det mer seriøst. Har drevet med portretter i rundt 2 år. Takk btw Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) gammelt Endret 31. oktober 2013 av Snerkfrøken 2 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Blyant/Kulltegninger Har i tillegg til å tegne på pc'en drevet mye med tegning på ark, dette er både lettere og vanskeligere. Lettere fordi jeg har mer kontroll på blyanten, vanskeligere fordi hvis jeg gjør en feil (spesielt med proporsjoner) er det vanskeligere/umulig å gjøre noe med. Legger ved to tegninger jeg tegnet for noen dager siden. Edit: Bildekvaliteten gjør at man ikke helt ser skyggeleggingen riktig, bildene ble også veldig kornete, beklager dette. Endret 23. oktober 2013 av Snerkfrøken 2 Lenke til kommentar
tole Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Veldig bra. Du har virkelig et godt øye for både anatomi, presisjon, følelser/uttrykk, fargevalg og komposisjon. Hvis du har lyst til å bli bedre på hår så kan jeg anbefale å studere bilene til Leonardo Da Vinci. Du kan jo legge ut bildene dine på www.DeviantArt.com hvis du ikke kjenner til dem allerede. Mye bra inspirasjon å hente der også, og ikke minst et bra miljø. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Takk, ja er det jeg har fokusert mest på. Har ikke så mye problemer ved å tegne hår lenger, har øvd masse og funnet ut ulike taktikker som funker for meg. Har ikke sett så mye til biler i maleriene til Leonardo Da Vinci, men kanskje jeg har gått glipp av noe. Ja har flere ganger vurdert å lage meg bruker på deivantart, men jeg har liksom aldri fått gjort det. Lenke til kommentar
tole Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvis du allerede har funnet uttrykket ditt for hår så er det jo ikke noe problem.Ligger en del lett tilgjengelig på Google images hvis du vil se hvordan han gjorde det. Hvis du skal vente til alt er superperfekt så kommer du aldri til å legge ut noe. Det du har laget er bra nok i massevis. Det er tilfeldigvis ikke vekt eller jomfru ? Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Sant nok det. Og ja, Google har mye kul inspirasjon. Skjønner ikke helt hva du mener med "det er tilfeldigvis ikke vekt eller jumfru?" Lenke til kommentar
tole Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Sant nok det. Og ja, Google har mye kul inspirasjon. Skjønner ikke helt hva du mener med "det er tilfeldigvis ikke vekt eller jumfru?" Bare jeg som lurte på stjernetegnet ditt i forhold til dine kunstneniske evner. Skulle stå du istedet for det. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 åja, nei jeg er tvillingene Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Giraffen og sebraen er nydelige! Jeg syntes du er best med blyant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå