4everAlone Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hei! jeg elsker sims 3! men broren min har klart å rote bort sims 3 høytider, som jeg trenger for å spille for den var den siste lastet ned, jeg har prøvd å slette 1 spill og laste ned, men funket ikke.... Noen hint som ikke gjør jeg må slette alle pakkene og laste inn igjen ( gid ikke ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Alt kan vel kjøpes og lastes ned via Origin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Som Th0mas sier, kan det kjøpes å lastes ned via Origin. Men dersom du finner CD'en med CD-Key'ene så kan du jo bare aktivere det på STEAM, slik at du ikke trenger det til å spille spillet. Lenke til kommentar
4everAlone Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Alt kan vel kjøpes og lastes ned via Origin? Har ikke penger, Bare 13 år gammel, og kan drite i forelderene kjøper til meg, de mener jeg kan bli sykt avhengig! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har ikke penger, Bare 13 år gammel, og kan drite i forelderene kjøper til meg, de mener jeg kan bli sykt avhengig! Men lite i livet er gratis. Lenke til kommentar
4everAlone Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Trenger ikke råd lengere, fant ut hva jeg kunne gjøre, Visst noen der ute som lurer på det samme, slett den utvidelsepakken, du trenger cd til! og slett til du kommer til den du har ( sist lastet ned) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå