Gå til innhold

[Løst] poke poke facebook / Jenter

lion33

Anbefalte innlegg

Jeg ble forelsket i denne jenta i sommer ,og vi ble sammen, men nå er det over, tenker jeg. Det er litt rart at hun "lika" et bilde av meg og en venn på facebook som han har lagt som profilbilde, når hun har aldri likt bildene hans før og hun kjenner han på grunn av meg, ettersom han henger mye med meg. Det har gått nå en 1 mnd siden vi sluttet å skrive.. Jeg ble irritert over en del ting som hun ikke gav meg svar på og bestemte at vi skulle slutte å skrive mer, (lang distanse forhold) og hun sa hvorfor, og skal slutte helt helt å skrive og etc, og ja sa ja, siden du ikke svarer. Da sa hun greit. Jeg vet ikke om hun mente det i det øyeblikket, kan ha vært at hun var sur.. Ettersom det er ikke første gangen jeg trua med at vi skulle slutte å skrive, den første gangen sa hun nei, nei og bla bla . men denne gangen prøvde hun ikke å forklare seg engang, hun bare greit. Og så sendte hun at hun skulle gi gaven hun fikk fra meg til venninna si slik at jeg skulle få den tilbake. og en lei seg emotikon, figur symbol dere vet de på facebook :(. Jeg har ikke klart å glemme hun, hver javla dag går jeg gjennom facebook profilen, kan ikke se noe , bare profilbildet.. Hun hadde et bilde av en hvit bakgrunn og svart hjerte. Nå har hun bilde av seg selv. Da jeg så det bildet, fikk jeg flash back hvorfor jeg ble forelsket i hun, hun er jooo ffaenn verdens fineste, peneste jente i verden.. Men så har jeg hørt at hun gjør masse dritt bak ryggen min helt siden jeg gjorde det slutt, men de sier også at hun gjorde masse dritt før, bad girl liksom. Jeg vet ikke om folk juger, men jeg vet også at en løgn kan være en del av noe sant. Det er sykt om det er sant. Hun ser så uskyldig ut og hun sa ikke hør på folk .. så jeg vet ikke. Jeg vet virkelig ikke hva som er sant eller usant. Men en ting vet jeg at jeg har ikke klart å glemme hun og gått over hun. . Nå er det ei fin jente som vil bli kjent med meg, snakket ganske mye for to dager siden, hun poket meg, jeg poket hun så poket hun igjen. Nå er hun på men skriver ikke noe,.. Jeg venter liksom på at hun skal si noe. Kanskje hun gjør det samme? Men samtidig så klarer jeg ikke å fokusere på andre jenter... Fordi jeg klarer ikke å glemme hun 1 mnd og ennå er det mulig .. Alt på grunn av at jeg planla hele framtiden med hun jeg kunne se meg sammen med hun resten av livet. Men det store spørsmålet er skal jeg skrive til hun nye jenta? Eller vente..

Endret av nike10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er åpenbart ikke gamle karen, så mitt beste tips er: Gi faen i hele greia, ikke kast bort energi på sånt. Ta livet som det kommer, og dukker det opp ei ny dame er kanskje hun den rette for deg akkurat da.

Går det ikke veien, så slutter du å gnage på det og går videre.

Funker hver gang, og humøret ditt blir jevnt bedre.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hør på doktoren.

Poking betyr ingenting på facebook. Husker før når folk drev med "poke wars", satt og poka hverandre frem og tilbake hele tiden. Glem hun gamle, og ta heller å skriv til hun du poker med. :closedeyes:

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...