Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Merket du noen forskjell i BF4 da? Det låste seg for meg med en gang ser du, men funket gull med 13.12. Jepp, lå på konstant 70 +. Bare 40 engang når jeg daua og to APC'er sprengte med røyk og sånne effekter i killcammen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Bump! AMD Catalyst 14.2 Beta V1.3 http://www.guru3d.com/files_details/amd_catalyst_14_2_beta.html Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Endret 25. februar 2014 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bump! AMD Catalyst 14.2 Beta V1.3 http://www.guru3d.com/files_details/amd_catalyst_14_2_beta.html Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Det er bare kjipt at filmeprogrammene jeg har ikke fungerer med mantle Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bump! AMD Catalyst 14.2 Beta V1.3 http://www.guru3d.com/files_details/amd_catalyst_14_2_beta.html Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Det er bare kjipt at filmeprogrammene jeg har ikke fungerer med mantle Screenshot med fps klarer man uansett Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 AMD Catalyst 14.2 BETA 1.3 Linux Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 AMD Catalyst 14.2 BETA 1.3 Linux BF4 krasja nå med engang etter jeg installerte 14.2. Så får avente og se om jeg får startet det igjen.. :/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bump! AMD Catalyst 14.2 Beta V1.3 http://www.guru3d.com/files_details/amd_catalyst_14_2_beta.html Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Det er bare kjipt at filmeprogrammene jeg har ikke fungerer med mantle Screenshot med fps klarer man uansett Fant en annen fyr som har tatt et par bilder: http://imgur.com/a/PpYJa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Bump! AMD Catalyst 14.2 Beta V1.3 http://www.guru3d.com/files_details/amd_catalyst_14_2_beta.html Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Det er bare kjipt at filmeprogrammene jeg har ikke fungerer med mantle Screenshot med fps klarer man uansett Fant en annen fyr som har tatt et par bilder:http://imgur.com/a/PpYJa Hva slags maskinvare og setting? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser låvende ut Mantle greien Men litt barensykdommer er det nå alltid på nye ting Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser låvende ut Mantle greien Men litt barensykdommer er det nå alltid på nye ting Nei, det er bare AMD-teknologi som har barnesykdommer Adaptive Vsync, Shadowplay, SLI Frame Pacing, og G-sync fungerte perfekt fra dag 1 og har aldri hatt problemer 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser låvende ut Mantle greien Men litt barensykdommer er det nå alltid på nye ting Nei, det er bare AMD-teknologi som har barnesykdommer Adaptive Vsync, Shadowplay, SLI Frame Pacing, og G-sync fungerte perfekt fra dag 1 og har aldri hatt problemer Og noen bruker lengre tid enn andre for å få fikset ting Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser låvende ut Mantle greien Men litt barensykdommer er det nå alltid på nye ting Nei, det er bare AMD-teknologi som har barnesykdommer Adaptive Vsync, Shadowplay, SLI Frame Pacing, og G-sync fungerte perfekt fra dag 1 og har aldri hatt problemer Og noen bruker lengre tid enn andre for å få fikset ting Ja skal vi se? G-sync fungerer fortsatt ikke i multi-display-modus, og det tok over to måneder før de aktuelle produktene ble tilgjengelig Adaptive Vsync ble fikset i august 2012, ca 5 måneder etter at 680 kom ut. SLI Frame Pacing har Nvidia visstnok hatt i kortene sine siden 8800 GTX, men det er fortsatt enkelte spill som ikke oppfører seg pent med teknologien og den ble ikke merkbar før i 2012 eller 4.5 år etter at den ble "introdusert." AMD brukte 18 måneder på å implementere en driver som gjorde samme jobb, og den fungerer også for 5000- og 6000-serien (i motsetning til Nvidias løsning som fortsatt ikke fungerer på 400- og 500-serien.) Shadowplay ble først brukbart 3. desember, en måned etter "lansering" 28. oktober. Det var først 23. januar at du fikk muligheten til å ta opp i 30 fps! Så ja, noen bruker lengre tid enn andre for å få fikset ting 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Orker ikke ta screenshots, men gjorde en kjapp test på Zavod nå: Før Mantle-oppdateringen: 100 fps Etter Mantle: 111 fps Siste versjon av Mantle: 115-117fps Samme overklokk osv. EDIT: Her er det selvsagt forbehold om andre ytelsesforbedringer i BF4 siden dagen Mantle kom ut. Endret 26. februar 2014 av BALT3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Orker ikke ta screenshots, men gjorde en kjapp test på Zavod nå: Før Mantle-oppdateringen: 100 fps Etter Mantle: 111 fps Siste versjon av Mantle: 115-117fps Samme overklokk osv. EDIT: Her er det selvsagt forbehold om andre ytelsesforbedringer i BF4 siden dagen Mantle kom ut. Prøvde meg på sjanghaien og der hadde jeg 100 + i fps når jeg kjørte rundt med båt, ellers lå jeg på 70 + konstant. Definitivt ytelsesforbedringer med Mantle. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg krever benchmarks i Bf4 med Mantle av dere Orker ikke ta screenshots, men gjorde en kjapp test på Zavod nå: Før Mantle-oppdateringen: 100 fps Etter Mantle: 111 fps Siste versjon av Mantle: 115-117fps Samme overklokk osv. EDIT: Her er det selvsagt forbehold om andre ytelsesforbedringer i BF4 siden dagen Mantle kom ut. Prøvde meg på sjanghaien og der hadde jeg 100 + i fps når jeg kjørte rundt med båt, ellers lå jeg på 70 + konstant. Definitivt ytelsesforbedringer med Mantle.Kanskje vi skal lage en tråd hvor vi har screenshot faste plasser på noen baner, så kan folk sammenlikne fps med samme settings dx 11/mantle. Da kan vi også se ytelsesforskjell på forskjellik hw og eventuell overklokk Da gjør vi forumet bedre 3 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det er kanskje ingen dum idé, men skal tråden handle om BF4 benchmarks og være i Battlefield-forumet, eller om Mantle-benchmarks i dette forumet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det er kanskje ingen dum idé, men skal tråden handle om BF4 benchmarks og være i Battlefield-forumet, eller om Mantle-benchmarks i dette forumet? Bf4 benchmark i bf forumet synes jeg Finne f.eks plasser som krever mye kraft, så slipper vi å se 200fps cap Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mantle suger balle på 7950 hvertfall. Aldri opplevd så ille gameplay med stuttering og lag, noen ganger 0.5 sek frys før det humpet seg videre. Gikk omtrent ikke an å aime. Skal mye til for at mitt neste kort blir ATI hvertfall. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mantle suger balle på 7950 hvertfall. Aldri opplevd så ille gameplay med stuttering og lag, noen ganger 0.5 sek frys før det humpet seg videre. Gikk omtrent ikke an å aime. Skal mye til for at mitt neste kort blir ATI hvertfall.I følge catalystmaker på twitter, så kommer mantle support fix for 7 serie on 2-4 uker... Altså om noen mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå