Gå til innhold

AMD Radeon R200-tråden - Diskusjon og spekulasjon

Aerow

Anbefalte innlegg

Mye nytt betyr mye bugs, som igjen betyr mye frusterasjon. Kan ikkje tenke meg at cfx og mantle fungerer perfekt det første året ;)

Mantle kommer til å fungere perfekt på AMDs side med en gang, det er bokstavelig talt programmering rett mot GPUen, det er mulig at BF4 kommer til å ha en noe bugget utgave, men det tviler jeg også sterkt på.

CFX kommer sannsynligvis til å fungere like bra som det har fungert de siste generasjonene mens AMD fortsetter å forbedre frame-pacingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To 100mm vifter på XFX... nICE! Er veldig spent på hvordan de vil yte, men er enda mer spent på hva nVidia svarer med :-)

Er jo ikkje sikkert de trenger å svare. Evga 780 classified @ 1350mhz + gjør det nok greitt nok mot toppkortet til Amd skal du se :)

edit:

AMD Radeon R9 290X Costs $600

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er det ikke blitt lansert for andre firmaer å bruke enda? Så antar det må vente til vi ser Mantle komme ut offisielt.

Må vel det, bare lurte på om det var noe jeg hadde gått glipp av. Blir uansett veldig spennende å se hvor mange spill som vil støtte Mantle etterhvert. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...