Gå til innhold

AMD Radeon R200-tråden - Diskusjon og spekulasjon


Aerow

Anbefalte innlegg

 

Må vel delidde for å oppnå 4.6-4.8?.

Joda flyten er grei den, fps-dropp varer bare noen sekunder så spretter den opp igjen :)

 

Ikkje rart om du får drops, hvis du kjører bf4 med Eyefinity 5760x1080

 

Kjører kun en skjerm 1920x1080 foreløpig. Må skaffe 2stk 3meters DVI dual-link kabler før jeg kan kjøre Eyefinity, den lokale databutikken hadde disse ikke inne.

Godtar ikke helt så mye dropp så får ta en runde med Guru3d sin DDU v102 og installere 13.12 driveren på nytt, kansje rester av 13.11 beta drivern som lager litt krøll her?. Prøver på nytt i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle nesten ønske det var noe å tjene på å delidde IVY-E. :-P Da hadde jeg unnskyldning for meg selv til å ha det litt ekstra morro. :-D

 

Må vurdere å kanskje skaffe meg et godt peltier-element, slik at akkurat CPUen blir kaldere. GPUen derimot, er mer enn kald nok. Høyeste tempen jeg fikk på alle tre korta i Firestrike X var 11 Grader.

 

Dette på 1.35V og 1490 MHz. :-D

Rimelig fornøyd med det.

 

EvBot i morgen. Takker være DuraN ♥. :p

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv fikk jeg denne mailen av Dustinhome i dag:

 

De produkter som ikke fantes for leveranse da du bestilte er nå inne på lager igjen. Nå venter vi på din betaling.

 

Dette er nå ett 290 tri-x kort som jeg ikke skal ha. Kan jo ringe å høre om det kan overføres på den personen som egentlig skal ha det, hvis det er noen som vil kjøpe dette.

Lenke til kommentar

Selv fikk jeg denne mailen av Dustinhome i dag:

 

De produkter som ikke fantes for leveranse da du bestilte er nå inne på lager igjen. Nå venter vi på din betaling.

 

Dette er nå ett 290 tri-x kort som jeg ikke skal ha. Kan jo ringe å høre om det kan overføres på den personen som egentlig skal ha det, hvis det er noen som vil kjøpe dette.

Er tri-xn jeg vil ha ja. Men føler ikke for å vente langt ut i neste mnd.. Men dustin har jo fri frakt så.
Lenke til kommentar

Mens jeg venter på å få pengene tilbake, så lurer jeg på om jeg kanskje bør gå for et 280x istedenfor r9 290. har to skjermer (to forskjellige dog), men jeg blir nok ikke å gå for å spille med to skjermer samtidig. Og jeg tenker som så at er r9 290 kanskje blir overkill i den sammenhengen da det fremdeles vil gi deg fps på 65-80 ? + i bf4 på ultra f.eks med et 280x. Forslag?

Lenke til kommentar

http://www.guru3d.com/news_story/dice_releases_battlefield_4_directx_vs_mantle_performance_numbers.html

 

Lesestoff :)

 

An Intel Core i7-3960X CPU with two Radeon R9 290X (CrossFire) graphics. Now here again I find the choice in components versus game resolution weird, as it seems DICE created a CPU limited situation (two cards in Crossfire) at a relatively low 1920 x 1080 resolution, the game is set at "Ultra" preset with 4x MSAA. Here it made all the difference with an 58 percent increase in framerates.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...